تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 337
سه شخصیت آکادمیک از دانشگاه آکسفورد اعلام کردند که ماهانه حق بیمه ای گزاف پرداخت می کنند تا سر و یا کل بدنشان در آستانه مرگ منجمد شده تا اگر علم در آینده این امکان را فراهم کرد که آنها به زندگی بازگردند، آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
۳ شخصیت علمی دانشگاه آکسفورد خواستار انجماد بدنشان شدند
به گزارش زیست آنلاین به نقل از مهر نیک بوستروم استاد فلسفه موسسه آینده بشریت در دانشگاه آکسفورد و دو محقق دیگر از این دانشگاه به نامهای اندرس ساندبرگ و استوارت آرمسترانگ ماهانه مبلغ گزاف ۷۸ هزار دلار را به امید این که جامعه آینده از فناوری لازم برای احیا و بازگرداندن آنها به زندگی برخوردار باشد.

ارمسترانگ خواسته که تمام بدنش توسط موسسه " کرایانیکس" در میشیگان منجمد شود. همسر وی باردار است و قرار است و این زوج به زودی صاحب نخستین فرزند خود می شود، این درحالی است که ارمسترانگ به قدری نسبت به این ایده هیجان زده شده که می خواهد فرزند خود را در این موسسه ثبت نام کند.

همکاران وی گزینه ارزان تری را انتخاب کرده و خواستند که تنها سرشان، پس از اعلام مرگ، توسط بنیاد آلکور لایف اکستنشن در آریزونا منجمد شود. سر این افراد در مواد شیمیایی ضد فریز قرار گرفته و در نیتروژن مایع زیر دمای ۱۹۶ درجه سانتیگراد نگاهداری می شود.

دانشمندان به طور کلی ایده انجماد برای انسان را تکذیب کرده و اظهار می دارند که این امر فراتر از تواناییهای فعلی ما است اما بوستروم استاد ۴۰ ساله فلسفه دانشگاه آکسفورد که نامش در فهرست ۱۰۰ متفکر جهان در مجله سیاست خارجی جای گرفته علاقمند به زندگی دوباره است.

موسسه آینده بشریت که وی ریاست آن را برعهده دارد بخشی از دانشکده مارتین آکسفورد است که در آن ۳۰۰ شخصیت آکادمیک به موضوعاتی چون رشد جمعیت، عدم تساوی و تغییرات جوی می پردازند.

بنیاد آلکور درحال حاضر ۱۱۷ نفر را منجمد کرده و ۹۸۵ نفر دیگر در انتظار پیوستن به این فهرست هستند.

تد ویلیامز یکی از بزرگترین ستاره های بیسبال آمریکا که در سال ۲۰۰۲ درگذشت یکی از افرادی است این بنیاد جسد وی را منجمد کرده است.

https://zistonline.com/vdcgru9w4ak9w.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما