تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 61116
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات تهران خبرداد و گفت: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه احتمال بارش های پراکنده در ارتفاعات تهران پیش بینی می شود.
احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات پایتخت
به گزارش زیست آنلاین به نقل از ایسنا احد وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

 وی افزود: این وضعیت بعد ازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان نیز رخ خواهد داد. طی سه روز آینده در بخشهایی ازشرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گردوخاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و در همین مدت درشمال سیستان وبلوچستان، بویژه منطقه زابل، در بعضی ساعات طوفان و گردوخاک رخ خواهد داد. طی دو روز آینده شرق دریای عمان و بخشهای مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود. وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز دوشنبه کمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۴۰ درجه و کمینه آن ۲۹ درجه سانتی‌گراد است. وظیفه ادامه داد: در روز سه شنبه ۱۶ تیر ماه نیز هوای شهر تهران نیمه ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده و در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۴۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز چهارشنبه نیز غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۸ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. https://zistonline.com/vdcepz8p.jh8zzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما