تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 61175
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

کمپین های محیط زیستی با زبان هنر

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: نسبت به مسائل محیط زیستی عقب ماندگی داریم به همین دلیل معتقدم با برگزاری چنین کمپین هایی می توانیم دین خود را به شهروندان ادا کنیم.
کمپین های محیط زیستی با زبان هنر
به گزارش زیست آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری كمپين بزرگ "محيط زيست شهري" با مشارکت سازمان زیباسازی و ستاد محیط زیست، ادامه داد: بدون شک برگزاری این کمپین می تواند اتفاق خوبی باشد.
او ضمن تشکر از ستاد محیط زیست و سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای برگزاری این کمپین، افزود: طراحی ها کمپین امیدبخش بود و به مخاطب انرژی میبخشد، خوشحالم که دغدغه و مشکلات شهر با زبان هنر به مردم و مسئولان گوشزد می شود.
به گفته پیرهادی از همکاران در مجموعه مدیریت شهری درخواست دارم تا شرایطی را فراهم کنند که این طرح ها علاوه بر اکران در سطح شهر بر روی یک تخته شاسی زده شود و شهرداری آن ها را برای مدارس و مراکز عمومی ارسال کند.
او با بیان اینکه با پرداختن به مسائل و مشکلات شهر می توانیم بدهی گذشته خود را به شهروندان بپردازیم، گفت: نسبت به مسائل اجتماعی و محیط زیستی عقب ماندگی داریم به همین دلیل باید آن را جبران کنیم.
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مردم به مسائل اجتماعی خود بیشتر از مسائل محیط زیستی اهمیت می دهند، ادامه داد: باید به گونه ای عمل کنیم که نگاه شهروندان به این موضوع تغییر کند.
پیرهادی با تاکید بر اینکه مسئله محیط زیست بین مسئولان و مردم مشترک است، افزود: مهمترین نقطه مثبت برگزاری این کمپین این است که هنرمندان دغدغه های خود را بر روی بوم می کشند و آن را به مردم نمایش می دهند.
به گفته او هر پیام فرهنگی تاثیر خاص خود را دارد و بدون شک یک بوم سفید رنگ هم می تواند پیام مثبتی داشته باشد.
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنر اگر با کاریکاتور و طنز همراه باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت به این دلیل که بر روی فرهنگ و تغییر رفتار مردم کار می کند.

 

https://zistonline.com/vdcjivem.uqevazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما