تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : 61227
بابک اخوان ،مدیر عامل شرکت تندرست:

سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف اصلی تَنِ دُرُست است

تَنِ دُرُست نه فقط یک نشانه ، بلکه آرمان و کوشش گروهی است که اوایل دهه هفتاد در حاشیه کوهستانی تهران با دسترسی محدود به رفاه زندگی شهری جوانه زده است.
سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف اصلی تَنِ دُرُست است
بابک اخوان ،مدیر عامل شرکت تندرست درگفتگو با زیست آنلاین اظهار کرد: تلاشهای این گروه که بدوا از بازسازی کیفیت نان به عنوان پایه خوراک آغاز شده بود. در بخش های پوشاک ، معماری و محیط زیست ادامه یافته و پیشتاز در تولید و عرضه پوشاک الیاف طبیعی و صنایع دستی کاربردی از سال هشتاد و سه با نام  تن دُرُست تقدیم گردیده است .


وی با بیان اینکه "تن درست" پلاستیک تولید نمیکند گفت: ما با ارایه ساک دستی پارچه ای به جای کیسه ها ی پلاستیکی سعی برفرهنگ سازی عدم تولید زباله های مخرب محیط زیست داریم .
اخوان با اظهار کرد:شعار تن درست ،« تن ما طبیعت ماست . درست بپوشیم . ساخت ایران با افتخار» است  


وی خاطرنشان کرد: تعداد ۷ شعبه تندرست  تا کنون افتتاح شده که ۵ شعبه در تهران شامل : کالج ، دربند ،تهرانپارس،قلهک و هایپر استار  همچنین در اردبیل و مشهد نیز شعبه داریم.
وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ پرسنل در حال حاضر در مجموعه تندرست مشغول فعالیت هستن گفت: تن درست اولین تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی در ایران است که هیچ گونه الیاف مصنوعی در ساخت و تهیه ی این لباس ها استفاده نمی شود .


مدیرعامل تندرست در تشریح   مزایای استفاده از  پارچه های طبیعی گفت: این پارچه ‌ها  آن دسته از انواع پارچه هایی هستند که انسانها با بهره مندی از آنچه که طبیعت در اختیار آنها قرار داده و جهت بهره مندی خود از آن استفاده میکنند. از این دسته می‌توان به دانه‌های گیاهان اشاره کرد.


وی با بیان اینکه پارچه هاطبیعی  تنفس می‌کند افزود:علاوه بر نرم و بادوام بودن این پارچه ها حساسیت ایجاد نمی‌کنند. و در حقیقت  این گونه از پارچه ها را میتوان بهترین انتخاب برای همه ذکر کرد چرا که   در اثر اشعه‌ی فرابنفش تغییر رنگ نمی‌دهند و به دلیل ذات طبیعی خود با بدن انسان سازگاری بسیاری دارند.خلاصه اینکه تمامی مشخصات یک پارچه خوب در اینگونه پارچه ها نهفته است.


مدیرعامل تن درست با اشاره به  پارچه کتان گفت: این پارچه با حس خوب و آرام بخش برای اکثریت، اطمینان خاطر از یک پارچه ایده آل را به همراه دارد. چرا که الیاف پنبه ای به شکل ‌هادی حرارتی عمل میکنند و حرارت بدن را به بیرون منتقل می نمایند، پس در نتیجه خنک هستند. اغلب لباس های پنبه ای در بین عوام نخی هم نامیده می شوند.پارچه های پنبه ای روی بدن مانند کولر آبی عمل میکنند. عرق بدن را جذب و با تبخیر عرق از روی لباس فضای بین لباس و تن خنک میشود.
اخوان ابراز امیدواری کرد با توجه به رشد روزافزون  مجموعه تن درست، این برند بتواند در سایر زمینه های مرتبط با طبیعت زیبا و دوست داشتنی، محصولات و خدمات دیگری را ارائه نماید

بنابراین گزارش برند ایرانی تن درست با مدیریت بابک اخوان و مرجان صدرالعلمایی (صاحب امتیازان و بنیانگذاران) به منظور گسترش فرهنگ استفاده از پوشاک به دست آمده از الیاف طبیعی و مدلهای ایرانی – ملی و همچنین احترام به طبیعت و هنرهای دستی و سایر دست آفریده ها، اقدام به ارائه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه میکند.

https://zistonline.com/vdchqin-.23nzidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما