تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 61471
مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، از حضور پررنگ کارشناسان دریایی در نمایشگاه آتی محیط زیست خبر داد و گفت: کارشناسان دریایی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور مستمر دارند تا رخدادهای حوزه دریایی را به اطلاع بازدیدکنندگان نمایشگاه برسانند.
حضور پررنگ کارشناسان دریایی در نمایشگاه محیط زیست
به گزارش زیست آنلاین و به نقل از ستاد خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، داود میر شکار گفت:  استان‌های ساحلی در  نمایشگاه حضور فعال دارند.
وی در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه محیط زیست امسال در دو حوزه درون سازمانی و فراسازمانی فعالیت‌هایی را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه درون سازمانی استان‌های ساحلی ما در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت. کارشناسان دریایی در نمایشگاه آتی حضور مستمر دارند تا رخدادهای حوزه دریایی را به اطلاع بازدیدکنندگان نمایشگاه برسانند.

مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در این نمایشگاه تلاش‌ها و مشقت‌های همکاران ما در حوزه دریایی و مسیر پر تلاطمی که طی کرده‌اند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر علاقمندان سوالاتی در زمینه فعالیت سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه دریایی داشته باشند و اطلاعات ارایه شده در نمایشگاه برای آنها کافی نباشد، کارشناسان این حوزه آماده ارایه توضیحات بیشتر خواهند بود.

میرشکار همچنین از تلاش‌های معاونت دریایی برای جلب مشارکت ارگان‌های فعال در حوزه دریایی، به منظور حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خبرداد.

به گفته وی جلسات متعددی با ارگان‌های دریایی کشور برگزار شده و این نهادها نیز علاقمندی خود را برای مشارکت در نمایشگاه و ارایه دستاوردهای خود در زمینه حفاظت از تنوع زیستی دریایی اعلام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: سازمان شیلات ایران یکی از نهادهایی است که در نمایشگاه محیط زیست امسال مشارکت می‌کند. این سازمان بخشی از فعالیت‌های خود را که در حوزه کاری شیلات قرار می‌گیرد، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

به گفته وی سازمان شیلات اقداماتی در راستای حفاظت از ماهیان خاویاری و گونه‌های دیگر آبزیان، انجام داده که با حضور در نمایشگاه این دستاوردها را ارایه خواهد کرد تا مخاطبان از این اقدامات مطلع شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از ششم تا نهم اسفند ۹۵ با شعار اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و حضور همه علاقمندان در این نمایشگاه آزاد است.

https://zistonline.com/vdciz5aq.t1azy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما