تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 61748
در پی رها شدن ماهی‌های قرمز تلف شده در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، رییس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن تایید این موضوع گفت: در صورت رعایت نکردن نکات زیست محیطی به صورت قانونی با متخلفان برخورد خواهند شد.
رها سازی غیر بهداشتی تلفات ماهی‌های قرمز در میدان تره بار مرکزی
به گزارش زیست آنلاین و به نقل از ایسنا،محمد حسین بازگیر ضمن تایید این مسئله که تلفات ماهی‌های قرمز در میدان تره بار مرکزی پایتخت به صورت غیر بهداشتی رهاسازی می شود بیان کرد: اداره محیط زیست شهر تهران دراین خصوص اقدامات لازم را انجام داده است و ما همکاران خود را برای بازدید از آن منطقه فرستاده و تذکرات لازم را به مسئولان آن مجموعه داده‌ایم.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه تلفات ماهی قرمزها نباید در محیط رها شود، گفت: مأموران ما برای بازدید مجدد به میدان تره بار مرکزی خواهند رفت و در صورت رعایت نکردن نکات زیست محیطی به صورت قانونی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

 بازگیر پیش از این درباره جمع آوری تلفات ماهی قرمزها گفته بود: نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار پیش از ایام نوروز با هدف جلوگیری از تخلفات شکار و صید انجام خواهند شد. همچنین، مدیریت پسماند و جمع‌آوری صحیح تلفات ماهی‌های قرمز و باقی مانده سبزیجات و میوه‌ها وظیفه شهرداری است و محیط زیست نیز در صورت وجود تخلف تذکرات لازم را می‌دهد.

https://zistonline.com/vdcfcedv.w6dyjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما