تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 61958
کارخانه تولید کاغذ امیرآباد بزرگ ترین کارخانه کاغذ تحریر کشوراست که فعالیت های این ‏مجموعه صنعتی که توسط بخش خصوصی احداث شده ،چند روزی است که شروع شده است .
کارخانه کاغذ سازی بند خمیر شروع به کار کرد

کارخانه تولید کاغذ امیرآباد وابسته به شرکت کاغذ تبریز با ظرفیت تولید سالانه ٥٥ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در شهرستان ‏بهشهر با اعتباری بالغ بر ٢٢٠٠ میلیارد ریال احداث و برای ١٧٥ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.‎  با بهره برداری از این کارخانه ، حدود ۱۰ درصد نیاز کشور به واردات این نوع کاغذ کاهش یافته است.
این واحد صنعتی که در سال ۸۷ کلنگ زنی شده بود با کلید تدبیر دولت یازدهم با رفع موانع در سال جاری به مرحله تولید رسید .این واحد صنعتی سالانه حدود ۱۵۵ تا ۱۶۰ هزار تن کاغذ تحریر و چاپ تولید می کند و برای ساخت آن یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
دو ویژگی مهم و محیط زیستی کارخانه تولید کاغذ امیرآباد
دو ویژگی مهم و محیط زیستی کارخانه تولید کاغذ امیرآباد عبارت است از اول اینکه  این واحد تولیدی برای مواد اولیه خود، خمیر کاغذ وارد می کند و از چوب جنگل های کشور استفاده نمی شود.   دوم اینکه با توجه به آلایندگی بالای پساب صنایع کاغذ، این واحد دارای تصفیه خانه ای پیشرفته است که اعمال استانداردهای پساب را محقق می سازد.

https://zistonline.com/vdciv3aq.t1azw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما