تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : 62030
با برگزاری جشنواره سبز محقق می شود

ایده هایی که دیده می شوند

زیست آنلاین :جشنواره بزرگ کارآفرینی سبز قرار است ایده های جدید محیط زیستی را بشناسد و آنها را برای اجرایی شدن و تولید انبوه به سرمایه گذاران بزرگ معرفی کند .
ایده هایی که دیده می شوند
به گزارش زیست آنلاین ،سید رضا هاشمی مدیر بخش محتوای ایده های ارسالی به جشنواره در گفت و گو با زیست انلاین می گوید :بوم تک  زیست بومی متشکل از علاقه مندان به کارآفرینی،صاحبان ایده و سرمایه گذاران حوزه فناوری های پاک است.

برنامه ای که این مرکز در درست دارد در واقع یک برنامه ارزش آفرین است و به منظور ایجاد فضای کافی برای شناسایی و آموزش این شبکه تخصصی و همگامی سرمایه گذاران با این زیست بوم جهت ورود به برنامه شتابدهی بوم تک طراحی و اجرا میشود .

این مقام مسول در ادامه می گوید : در واقع  این جشنواره به همه فن آوری هایی که مخاطرات زیست محیطی که در آب ، خاک و هوا را کاهش می دهند می پردازد.

وی در ادامه می گوید : فن آوری های نانو ،بازیافت،مدیریت پسماند، تسویه آب،انرژيی های تجدید پذیر، فن آوری های اطلاعات می پردازد .

البته بخش های جنبی هم دارد که بخش شیرینی سبز ، باطری های سبز ، حمل و نقل سبز، ساختمان سبز، ژیل سوختی ، شهر هوشمند و فن آوری اطلاعات را شامل می شود

هاشمی در مورد اطلاع رسانی از این جشنواره در سطح دانشگاهها می گوید : دانشجویان و افرادی که در این جشنواره ایده ای خود را ارائه دادند از طریق اساتید، دانشگاهها و فضای مجازی از این جشنواره مطلع شدند و طرح ها و ایده های خود را ارائه داده اند .

وی ازثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید و دانشمندان در این جشنواره خبر می دهد و می گوید : البته این تنها تعداد شرکت کنندگان است و از آنجا که تعدادی از آنها  در قالب گروههای چند نفره  شرکت کرده اند که این موضوع تعداد طرح ها را از تعداد افراد شرکت کننده کمتر می کند و بیش از ۲۸۰ طرح به این جشنواره ارسال شده است..

هاشمی در ادامه به زیست انلاین می گوید : ایده هایی را که به این جشنواره ارسال می شود را ۳۰ نفر از بهترین اساتید دانشگاههای علم و صنعت ، شهید مدرس و شریف داوری می کنند

او در مورد مزیت های شرکت  در این جشنواره می گوید نکته مهمی که در این جشنواره وجود دارد این است که ایده های آنها برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی می شود و این می تواند برای افرادی که دوست دارند ایده هایشان را به تولید انبوه نزدیک کنند کمک کند . 

https://zistonline.com/vdcawwni.49nue15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما