تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : 62054
با توجه به مشکلات به وجود آمده در مناطق جنوبی کشور و وظیفه ملی جهت همکاری در این حوزه، مرکز نانو با برگزاری نشست‌های تخصصی از ایده‌های نو در حل این مشکل استقبال می کند.
استقبال از ایده‌های نو جهت حل مشکل ریزگردها
نسترن ریاحی گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در مناطق جنوبی کشور و وظیفه ملی برای همکاری در این حوزه، مرکز نانو با برگزاری نشست‌های تخصصی از ایده‌های نو در حل این مشکل استقبال می‌نماید.

وی افزود: به کارگیری فناوری نانو در حوزه تولید و انتقال برق و انرژی، توزیع برق، انرژی‌های تجدیدپذیر و حل مشکلات ریزگردها در مناطق جنوب کشور، از عمده محورهای اصلی این کنفرانس است به همین منظور پنج نشست کلیدی و تخصصی با محورهای مذکور برگزار می شود.

دبیر پنجمین کنفرانس تخصصی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی افزود: این کنفرانس با اهداف تجاری سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، آینده نگاری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، فناوری نانو، نوآوری و خلاقیت در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، واکاوی نقاط قوت و ضعف فناوران نانو در حوزه برق و انرژی، تشویق پژوهشگران حوزه نانو برای فعالیت در زمینه‌های برق و انرژی، ایجاد فرصت‌ها و رفع چالش‌های بکارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و تسهیل ارتباط و تبادل دانش میان فناوران حوزه نانو و بهره برداران حوزه برق و انرژی در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

https://zistonline.com/vdcgtz93.ak9xn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما