تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۸
کد مطلب : 62335
انجمن ارگانیک ایران برگزار می کند

همایش غذای سالم در محیط سبز

زیست آنلاین :همایش غذای سالم ،محیط سالم با محوریت کشاورزی ارگانیک و سالم و محیط های دوستدار محیط زیست و ساختمان سبز در مجتمع تفریحی و شیلاتی قزل پارک اراک برگزار می شود .
همایش غذای سالم در محیط سبز

دبیر انجمن ارگانیک ایران با اعلام این خبر به زیست آنلاین می گوید : این همایش با همکاری انجمن ارگانیک و  مجتمع تفریحی قزل پارک اراک در روز پنج شنبه در محل این مجتمع برگزار می شود .
محمد رضا داوری می گوید : تا پیش از این همایش هایی که توسط انجمن برگزار می شود یا به سلامت و غذای سالم می پرداخت و یا اینکه به محیط های محیط زیستی می پرداخت.
اما این مجتمع اولین مجتمع اقامتی بین راهی سبز در ایران است که مراحل طراحی آن انجام شده است و قرار است مراحل ساختش نیز انجام شود .
دبیر انجمن ارگانیک ایران در ادامه می گوید: در این مجتمع هم قرار است محصولات سالم و ارگانیک تولید شود و هم قرار است این محصولات در همان جا هم به فروش برسد و هم در رستوران و تالار پذیرایی این مجتمع سرو شود و در اختیار مسافران و میهمان قرار بگیرد.
وی در ادامه می گوید: از دیگر فعالیت های که قرار است در این مجتمع انجام شود این است که تمامی محصولات ارگانیک را که در استان مرکزی تولید می شود را جمع آوری و فرآوری کند و بتواند با بسته بندی زیبا و ارگانیک این محصولات را به بازار داخل و خارج معرفی کند .
قرار است در این همایش که در دو بخش مراسم همایش و کارگاه آموزشی برگزار می شود ارزش محصولات سالم در کنار محیط دوستدار طبیعت به بحث و بررسی گذاشته شود .
به گفته دبیر انجمن ارگانیک ایران دکتر حسین محمودی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ،مهندس اسدالله ابراهیمی (معاون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سرکار خانم مهندس زبینه گونتر مشاوور بین المللی در زمینه توسعه پایدار و طراحی پرماکالچر از آلمان به ایران سخنرانی و تشکیل کارگاه بپردازند

https://zistonline.com/vdciwpaq.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما