تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 62766
زیست آنلاین :گرما در بسیاری از موارد می تواند ضرر های زیادی به محیط زیست وارد کند و جریان عادی زندگی را از مسیر اصلی اش منحرف کند .
کاهش دما با تکنولوژی مالچ طبیعی mnf
امید کشمیری مبدع مالچ طبیعی MNFدر گفت و گو با زیست انلاین در مورد خاصیت کاهش گرمای این مالچ می گوید : رنگ روشن مالچ طبیعی MNF باعث جذب کمتر گرما می شود و رطوبت را تا میزان زیادی در خودش نگه می دارد . .در زمان طولانی این تکنولوژی می تواند در مناطق گرمسیر و فوق بحرانی بسیار مفید واقع شود . استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان می توانند با استفاده از این مالچ مقابله مناسبی هم با گرما و هم با ریزگردها داشته باشند .

کشمیری در ادامه می گوید : می توانیم این را به طور قطع مطرح کنیم که اگر این مالچ در وسعت زیاد پاشیده شود می تواند باعث کاهش دما شود و هزینه هایی را که افزایش دما به بخش های مسکونی و دولتی تحمیل می کند را تا حد زیادی کاهش دهد . شما تصور کنید که گاهی بالا رفتن گرما می تواند ضررهای زیادی به دستگاههای فشار برق  بر اثر بالا رفتن ولتاژبرق وارد کند و استفاده از این مالچ می تواند تا حدود زیادی جلوی این هزینه ها را بگیرد .

وی با اشاره به اینکه گرما راندمان کار در ادارات را پایین می آورد و باعث ایجاد و بروز خشونت و درگیری بین افراد می شود این را می شود از آمار بالای درگیری ها در تابستان دید زیرا گرما باعث کاهش قدرت تجزیه و تحلیل در افراد می شود و می تواند مشکلاتی را ایجاد کند .البته گرما می تواند مشکلات اقتصادی زیادی را نیز به خانواده ها وارد کند زیرا گرمای هوا می تواند باعث سوختن وسایل برقی مانند کولرها شود .

کشمیری در ادامه می گوید: مالچ طبیعی MNF بر اساس مدیریت آب طراحی شده است و ۴ هدف را دنبال می کند

مدیریت آب در کشورکاهش دما در مناطق گرمسیریتثبیت و مقابله با ریزگرداحیای کشاورزی و ایجاد کار https://zistonline.com/vdcg3u93.ak9x34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما