تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 63751
دولت هند با مشارکت شرکت هواپیمایی شیلوپ قصد داردکه برق فرودگاه های هلند را از منابع تجدیدپذیر تامین نماید.
برق فرودگاه های هلند از منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد
شرکت هواپیمایی رویال شیلوپ در آخرین گزارشات خود اعلام کرد که از ابتدای ۲۰۱۸ نیروی لازم تمام واحدهای خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین خواهد کرد.
از سال ۲۰۲۰، عمده انرژی از نیروگاه های جدید بادی بزرگ هلند که قرار است توسط شرکت انیکو (Eneco) تاسیس شود، تامین خواهد شد. بعد از تاسیس این نیروگاه بادی بزرگ، انرژی های تجدیدپذیر تبدیل به منبع اصلی تامین برق در هلند خواهد شد.
کارشناسان حوزه انرژی هلند معتقدند ۱۵ سال بعد، انرژی های تجدید پذیر، برق مورد نیاز فرودگاه شیپول، روتردام، آیندهوون و للیستاد را با توانی نزدیک به ۲۲۹ گیگاوات ساعت تامین خوهد کرد. آمار نشان می دهد که ۷۰ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۶ از فرودگاه های هلند عبور کرده اند که نسبت به سال گذشته ۸.۹ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل کمپانی رویال شیپول در روز سه شنبه درباره تامین منابع مورد نیاز خود بیان کرد که در قراردادهای جدید در حوزه انرژی برنامه ای به غیر از انرژی های تجدید پذیر وجود نخواهند داشت. مدیران حوزه انرژی در هلند نقشه های جاه طلبانه زیادی درباره بحث های محیط زیستی و انرژی های تجدیدپذیر در سر دارند. دولت هلند قصد دارد که پیرو دیگر کشورهای اروپا انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال ۲۰۵۰ به صفر برساند و در برنامه کوتاه مدت خود تا سال ۲۰۲۳، ۱۶ درصد سهم انرژی را به انرژی های تجدیدپذیر تخصیص دهد.
مدیرعامل شرکت انیکو درباره این موضوع می گوید: "برای جایگزینی نسل جدید انرژی ها لازم است که صنایع مختلف که از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی هستند با آغوش باز از تجدیدپذیرها استقبال نمایند.

 

منبع: انرژی امروز

 

https://zistonline.com/vdcb8zb0.rhbfspiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما