تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب : 64541
زیست آنلاین : صنعت سوخت های فسیلی در طی ۱۰ سال گذشته با ایجاد آلودگی هوا و ایجاد شرایط بد اقلیمی و آب و هوایی منجر به هزینه ۲۴۰ میلیارد دلاری آمریکا شده اند.
سوخت های فسیلی سالانه 240 میلیارد دلار هزینه برای آمریکا داشته اند
به گزارش پایگاه خبری زیست آنلاین ،بر اساس این مدل این هزینه ها سالانه رو به افزایش نیز بوده است و تحقیقات نشان می دهد که بر اساس برآورد ها، امسال به مرز ۳۰۰ میلیارد دلار خواهیم رسید که در نتیجه آتش سوزی های وسیع و چندین طوفان بزرگ است که این کشور را در نوردیده اند.
این حقیقت غیر قابل انکار است که هرچه سوخت فسیلی بیشتری سوزانده شود، تغییرات اقلیمی سریعتر رخ خواهد داد. گرچه سرتیتر خبرهای اخیر مربوط به شرایط نامساعد اقلیمی بوده است، اما یکی از تحقیقات اخیر حاکی از آن است که تأثیر آلودگی بر سلامت انسان و بخصوص نیروی کار بسیار زیانبارتر بوده است. از حدود ۲۴۰ میلیارد دلار که در بالا ذکر شد، در حدود ۱۸۸ میلیارد دلار مربوط به اثرات آلودگی بر سلامت انسان است و تنها ۵۲ میلیارد دلار مربوط به شرایط بد آب و هوایی است.
محققین بر این باور هستند که اگر رئیس جمهور ترامپ پشتیبانی دولت از شرکت های استخراج ذغالسنگ را کاهش دهد و از خروج از توافق نامه اقلیم پاریس منصرف شود، شاید بتوان این اثرات منفی را کاهش داد.
منبع: cleantechnica

https://zistonline.com/vdcjviem.uqexxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما