تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 64832
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق، طی امروز وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت تداوم داشته باشد.
کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است
به گزارش زیست آنلاین، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (۲۴ مهر) وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود.

وی افزود: با تداوم این شرایط طی فردا (۲۵ مهر) از ساعات ابتدایی صبحگاه بر سرعت باد افزوده و در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۱۰ تا ۱۴ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط پابرجا نیست و در روز چهارشنبه (۲۶ مهر) از سرعت باد کاسته می‌شود، تصریح کرد: در این روز برخی ساعات همراه با وزش باد موثر است.

شهبازی در پایان با اشاره به کاهش نسبی دما در دو روز آینده گفت:کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۸۴ در شرایط سالم قرار داشت.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcci4qe.2bq018laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما