تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 64845
رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: موضوع هزینه‌های پسماند یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان است و براساس مشاغل پر زباله نسبت به دیگر شهروندان هزینه پسماند بیشتری می پردازند.
مشاغل پر زباله در سبزوار هزینه پسماند بیشتری می‌پردازند
به گزارش زیست آنلاین، علی‌اکبر فروغی در دیدار با اعضای اتاق اصناف شهرستان سبزوار با اشاره به لزوم پیگیری مشکلات اصناف در شهرهای سبزوار، روداب و ششتمد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی در این شهرستان وجود دارد که پیگیری مشکلات این قشر باید نماینده مورد اعتماد آنها در جلسات علنی شورای شهر و شورای شهرستان سبزوار حضور یابد.
وی ادامه داد: با نظر اعضای تمامی جلسات شورای شهر و شورای شهرستان سبزوار به‌صورت علنی است تا اقشار مختلف مردمی مانند اصناف در مورد مصوبات مرتبط نظریات و دفاعیات خود را اعلام کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار موضوع هزینه‌های پسماند را یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان دانست و افزود: با توجه به اینکه برخی از مردم زباله کمتری مصرف می‌کنند، بنابراین باید هزینه کمتری در مورد پسماند به شهرداری سبزوار بپردازند. فروغی بیان کرد: در نشست اخیر شورای شهر سبزوار مطرح شد که مشاغل پر زباله نسبت به دیگر شهروندان باید هزینه پسماند بیشتری پرداخت کنند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر بر اساس اعلام شورای شهر سبزوار عوارض صنفی افزایش نمی‌یابد، اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مناسب بازار افزایش عوارض صنفی منطقی نیست.
فروغی شورای اسلامی شهرستان سبزوار را نهادی بالادستی عنوان کرد و گفت: این شورا با توجه به حضور نمایندگان شورای شهرهای روداب، ششتمد و بخش‌ها برای تمامی فعالیت کارگروه‌ها، مصوبات و شورای شهر نظارت دارد. وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت بالای شورای شهرستان، تمامی مشکلات مردم در سطح ملی قابل‌پیگیری است.

 

 

https://zistonline.com/vdcgn793.ak9tt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما