تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 64846
رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس ضمن اشاره به تمهیدات زیست محیطی این اداره در ایام وارونگی دمای هوا گفت: خوشبختانه آلودگی هوای شهرستان پردیس نسبت به مناطق دیگر استان مشهود نیست.
تمهیدات زیست محیطی اداره محیط‌ زیست پردیس در نیمه دوم سال
به گزارش زیست آنلاین، حسن فراهانی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده از سوی اداره حفاظت محیط زیست استان تهران، گشت و پایش‌های واحد صنعتی، صنفی و خدماتی در فصل پاییز و زمستان که با پدیده وارونگی دما مواجه هستیم، افزایش یافته و پایش شبانه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر واحدهای صنعتی در شهرستان پردیس از سوخت پاک استفاده می‌کنند، تصریح کرد: استفاده از سوخت‌های پاک به‌جای سوخت‌های فسیلی باید در دستور کار واحدها قرار بگیرد چراکه بر کاهش آلایندگی هوا تاثیر دارد البته برای کاهش آلایندگی هوای استان تهران فرهنگ‌سازی بین صاحبان صنایع، معادن و واحدهای صنفی بر بسیاری از روش‌های دیگر حفاظت از محیط زیست تقدم دارد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس با بیان اینکه برای اکثر واحدهای ریخته‌گری شهرستان پردیس به دلیل آلودگی هوا اخطاریه صادر شده است، گفت: این واحدها در حال‌حاضر مجهز به سیستم کنترل آلودگی هوا شده‌اند و مرتب پایش می‌شوند.

وی افزود: جلساتی با شهرداری و راهنمایی و رانندگی برای اخذ معاینه فنی توسط دستگاه‌های حمل و نقل عمومی برگزار شده است. شهرستان پردیس یک مرکز معاینه فنی دارد که بازدید دوره‌ای از آن انجام می‌شود و خوشبختانه مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، فراهانی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان پردیس مجهز به سیستم سنجش آلایندگی هوا است، اظهار کرد: خوشبختانه در این شهرستان آلودگی هوا مشهود نیست و بار آلایندگی کم است.

 

 

https://zistonline.com/vdch-6n-.23nkkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما