تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۲
کد مطلب : 64868
زیست آنلاین: بانک رابوبنک با سازمان ملل جهت پیاده سازی طرح حمایت یک میلیارد دلاری از کشاورزی پایدار همکاری می کند. هدف از این سرمایه گذاری و همکاری، تبدیل صنایع کشاورزی عادی به صنایع کشاورزی پایدار است.
همکاری بانک رابوبنک با سازمان ملل جهت توسعه کشاورزی پایدار
به گزارش زیست آنلاین، بر اساس خبرهای رسیده، از آنجایی که بسیاری از شرکت ها و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به دنبال افزایش شفافیت در زنجیره تأمین محصولات هستند، این طرح بر همین اساس بنیان گذاری شده است. طبق اظهارات مدیران بانک دویچه در مصاحبه امروز، بانک ربوبنک و سازمان ملل جهت کاهش فشار هزینه های کشاورزی پایدار که ناشی از هزینه های اولیه بالا و همچنین پایینتر بودن حجم محصول نهایی در کشاورزی پایدار است، تصمیم گرفته اند تا بخشی از هزینه ها را بر عهده بگیرند.
در این برنامه سه ساله، بانک ربوبنک اعطای گرنت، تسهیلات با سود پایین و خدمات بیمه ای به این کشاورزان را برای کشاورزان امکان پذیر خواهد کرد. طبق اظهارات عضو هیئت مدیره این بانک، بانک ها وظیفه دارند تا به کشاورزان جهت نیل به اهداف پایدار کمک کنند. این بانک همچنین به کشاورزان برزیلی جهت کاهش جنگل زدایی در آمازون و افزایش دوره تناوب محصولات کشاورزی در جهت حفظ حاصلخیزی خاک کمک کرده است.
البته این بانک جزئیات زیادی از طرح را ارائه نکرده است اما بعنوان یکی از نمونه های آن، می توان به رتبه بندی کشاورزان جهت دریافت تسهیلات بر اساس میزان مصرف سم اشاره کرد.
همچنین دو شرکت تولید صنعتی محصولات کشاورزی نیز به دلیل فشار مشتریان در زمینه شفافیت زنجیره تأمین. نیاز به پشتیبانی مالی جهت افزایش پایداری صنعت کشاورزی دارند.

 

 

 

منبع: reuters

 

 

 

 

https://zistonline.com/vdcbwwb0.rhba0piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما