تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب : 65000
در مراسمی با حضور کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، علی باقری دانشیار دانشگاه تربیت مدرس سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.
علی باقری سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست شد
به گزارش زیست آنلاین، مدنی در این مراسم با تاکید بر نگاه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مقوله آموزش، تصریح کرد: آموزش از جمله مهم ترین حوزه ها در دوره جدید است و در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست تقویت دانش و آگاهی کارشناسان سازمانی از طریق برگزاری دوره های ضمن خدمت تخصصی، همچنین افزایش آگاهی عمومی جامعه در تمامی اقشار و سطوح از جمله سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه، متخصصان و مردم در برنامه ریزی جدید دفتر آموزش اولویت بسیار مهمی دارد و البته در این راستا همکاری اثرگذاری نیز با روابط عمومی خواهیم داشت.

باقری نیز در این مراسم با اشاره به حضور کاوه مدنی در سازمان محیط زیست، ابراز امیدواری کرد: بهره گیری مناسب از این فرصت مغتنم منجر به افزایش حضور دانشگاهیان در عرصه های مدیریتی محیط زیست کشور شود.

سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در تمام مدت عمرم دانشجو و معلم بوده ام، گفت: به این دوره جدید خدمت نیز به عنوان عرصه ای برای یادگیری و انتقال تجربیات نگاه می کنم.

پیش از این کیومرث کلانتری مدیرکل کنونی حفاظت محیط زیست استان تهران مسئولیت دفتر آموزش را بر عهده داشت.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcawwni.49nmw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما