تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۷
کد مطلب : 65217
حمله الکترومغناطیسی کره شمالی علیه آمریکا می‌تواند ۹۰ درصد جمعیت این کشور را از بین ببرد.
نابودی 90 درصد جمعیت آمریکا با حمله الکترومغناطیسی کره شمالی
به گزارش زیست آنلاین،  نتایج گزارشی در آمریکا نشان می‌دهد پیونگ یانگ برای تهدید آمریکا به موشک‌های بالستیک نیازی ندارد. بلکه تنها کافی است یک بمب هسته‌ای را با کمک‌های موشک‌های خود بر فراز خاک آمریکا بفرستد و آن را منفجر کند که در نتیجه پالس‌های الکترومغناطیسی آن ۹۰ درصد جمعیت این کشور از بین خواهند رفت.

بزینس اینسایدر که با استناد به گزارش کنگره آمریکا در این باره گزارشی را منتشر کرده است توضیح می‌دهد انفجار بمب اتمی، باعث پالس‌های الکترومغناطیسی خواهد شد که با این کار شبکه‌های الکترونیکی و الکتریکی از کار خواهد افتاد. یک انفجار هسته‌ای خارج از جو بالای خاک آمریکا می‌تواند جریان برق کل این کشور را قطع کند و باعث برخورد‌هایی هوایی شود.
پالس‌های الکترومغناطیسی ناشی از انفجار‌های اتمی در جو زمین، می‌تواند همه ماهوار‌هایی که در نزدیکی انفجار هستند از کار بیندازد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، البته اینکه کره شمالی بخواهد به چنین حمله‌ای دست بزند بیهوده به نظر می‌رسد. چون با توجه به اینکه شعاع حملات الکترو مغناطیسی غیر قابل پیش بینی است بعید به نظر می‌رسد که کره شمالی در حالت تهدید هم به چنین حمله‌ای دست بزند.

 

 

 

https://zistonline.com/vdca0uni.49nm615kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما