تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 65479
هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی با محوریت " آب "در ایران برگزار می شود

تقدیر از 178 پروژه منتخب آبی جهان

زیست آنلاین :در راستای برگزاری هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی با محوریت " آب " به تاریخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۶ به میزبانی تهران ،که در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران برگزار خواهد شد، پروژه های ۱۷۸ کشور عضو بنیاد جهانی انرژی که از بین بیش از ۷۰۰۰ پروژه و طرح ارسالی از سراسر دنیا در سال ۲۰۱۷ مورد ارزیابی قرار گرفته اند با حضور اکثر نمایندگان این کشورها ( ۱۳۰ کشور تاکنون)معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.
تقدیر از 178 پروژه منتخب آبی جهان
به گزارش زیست آنلاین ،این پروژه ها در ۶ بخش اصلی آب ، هوا ، خاک ، انرژی ، جوانان و پلاستیک پایدار طبقه بندی شده اند. این مراسم از سال ۲۰۰۰ تاکنون به میزبانی یکی از کشورهای عضو در سطح جهانی با حضور شخصیت ها و چهره های بین المللی و ملی کشور میزبان برگزارمی شود و به کشورهایی که در ارزیابی بهترین طرح های اجرا شده را ارائه نموده اند ضمن معرفی ، معتبرترین تاییدیه زیست محیطی جهان اهدا می گردد. مراسم تقدیر از پروژه های ملی کشورها در تاریخ ۲۵ دیماه در قالب یک ضیافت شام برگزار خواهد شد.
از بین طرح های برگزیده، ۱۸طرح( در هر حوزه ۳ طرح ) توسط هیات ارزیابی پنج قاره بعنوان طرح های جهانی سال ۲۰۱۷ نامزد و در مراسم صبح روز ۲۶ د یماه  طرح های برتر جهانی در هر ۶حوزه ذکر شده معرفی و تندیس جهانی به یک طرح در هر حوزه اهدا می شود .
طرح های جهانی پذیرفته شده توسط این بنیاد و سازمان ملل متحد مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند .
این دوره از مراسم بدلیل حساسیت و اهمیت آب در جهان با محوریت این موضوع برگزار می شود . بعداز اجرای این مراسم در روز ۲۶ دیماه ، کارگاه های علمی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی در حوزه های شهر پایدار ، انرژی های نو و تجدید پذیر ، رویکرد های سبز در بخش صنعت و خدمات و ... در سالن های موازی برگزار خواهدشد.
این مراسم بطور زنده و آنلاین پخش شده و پوشش خبری آن توسط ۶۰۰۰ شبکه خبری ، رسانه و خبرگزاری و ۲۲۰۰۰ نفر خبرنگار و روزنامه نگار در سطح جهان مخابره و اطلاع رسانی می شود.
لیست ۱۷۸ کشور حاضر در مراسم جهانی انرژی و عنوان پروژه های آنها را اینجا ببینید

https://zistonline.com/vdcaoyni.49nm015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما