تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 65704
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری

تسهیلات مالی دولت برای مناطق روستایی زلزله زده

زیست آنلاین :معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری گفت: گروه کارشناسی این معاونت به منطقه زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده تا پس از دریافت گزارش‌ها، تسهیلات ازجمله تسهیلات مالی برای روستائیان در نظر گرفته شود.
تسهیلات مالی دولت برای مناطق روستایی زلزله زده
به گزارش زیست آنلاین ،ابوالفضل رضوی درباره اقداماتی که برای مردم روستایی مناطق زلزله زده غرب کشور توسط این معاونت انجام شده است، اظهار داشت: ما سازمانی امدادی نیستیم که برای امداد گری به این منطقه رفته باشیم اما  گروهی از معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به منطقه زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده است تا گزارشات مورد نیاز برای اقدامات بعدی را جمع آوری کنند.
 
وی درباره اینکه چه میزان به مناطق روستایی و عشایری منطقه غرب کشور در زلزله اخیر خسارت وارد شده است، گفت: با توجه به اینکه تاکنون گروه اعزامی ما از منطقه بازنگشته است، درحال حاضر گزارشی در اختیار ما نیست.
 
به گزارش تسنیم ،معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ادامه داد: پس از بازگشت گروه این معاونت از مناطق  یادشده،  تسهیلاتی ازجمله تسهیلات بانکی برای زلزله‌زدگان مناطق روستایی و عشایری غرب کشور در نظر گرفته خواهد شد.
 

https://zistonline.com/vdcbazb0.rhbsgpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما