تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 65723
دکتر مالکی هدف اصلی از برگزاری همایش ایران و اروپا را تسهیل روند بررسی این روابط و ارزیابی فرصت‌های موجود در این راه دانست و از ایران به عنوان یک شریک تجاری مهم اروپا و به ویژه آلمان یاد کرد. دکتر دیواندری هم با ارائه گزارش هایی از فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه، ادامه راه را برای افزایش این تعاملات امکانپذیر و امیدوار کننده تلقی کرد.
ایران یک شریک تجاری مهم برای اروپا و بویژه آلمان ارائه گزارش درباره فعالیت‌های تجاری ایران اروپا
به گزارش زیست آنلاین، پنجمین همایش تجاری ایران و اروپا با حضور کارشناسان و مدیران بانکی ایرانی و اروپایی صبح امروز در مرکز همایش های شهر فرانکفورت آغاز به کار کرد.

دکتر نادر مالکی، رئیس انجمن بانکداران اروپا در فرانکفورت ضمن ارائه خوشامد به تمامی میهمانان ایرانی در سخنرانی خود بر اهمیت تعاملات تجاری اروپا با ایران تاکید کرد و هدف اصلی از برگزاری این همایش را تسهیل روند بررسی این روابط و ارزیابی فرصت‌های موجود در این راه دانست و از ایران به عنوان یک شریک تجاری مهم اروپا و به ویژه آلمان یاد کرد.
دکتر علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی بانکی به عنوان نماینده اصلی بانک مرکزی ایران به عنوان اولین سخنران ایرانی روند تعامل تجاری ایران و اروپا را با وجود تمامی موانعی که در این راه وجود دارد، امکانپذیر خواند و با ارائه گزارش هایی از فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه، ادامه راه را برای افزایش این تعاملات امکانپذیر و امیدوار کننده تلقی کرد.
به گزارش ایبنا، پنجمین همایش تجاری ایران و اروپا با حضور کارشناسان و مدیران بانکی ایرانی و اروپایی صبح امروز در مرکز همایش های شهر فرانکفورت آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcc1mqe.2bqpi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما