تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 65808
زیست آنلاین: نسخه نهایی لایحه مالیاتی دولت ترامپ تهدیدی جدی برای صنعت انرژی های تجدید پذیر به شمار می رود. این لایحه پس از مدتی اعتبار مالیاتی این صنایع را فسخ خواهد کرد.
اثرات مخرب لایحه مالیاتی دولت ترامپ بر صنعت انرژی تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین ،در هفته گذشته کاخ سفید و کنگره نسخه هایی از لایحه مالیاتی را ارائه کردند. لایحه تغییر مالیاتی دولت ترامپ یکی از امتیازات وی و برگ برنده او برای ریاست جمهوری به شمار می رود که پیاده سازی آن توسط دولت یک سربلندی محسوب می شود. هر نسخه از این لایحه اشاراتی به صنعت انرژی های تجدید پذیر داشته است، اما صنعت انرژی های بادی بیشترین نگرانی را در زمینه این لایحه دارند.
لایحه اخیر تنها از کمیته اقتصادی مجلس سنا گذشته است و در مجلس علنی سنا ارائه نشد. این لایحه تمامی اعتبارات مربوط به انرژی های تجدید پذیر را حفظ کرده است، اما هیچ اعتباری برای توسعه تکنولوژی در این صنعت (در زمینه بیوماس، ژئوترمال، سلول های سوختی و ...) ارائه نکرده است، در صورتی که در الحاقیه قبلی لایحه مالیاتی نیز هیچ اعتباری منظور نشده بود.
لایحه ای که توسط کاخ سفید ارائه شد بیشترین تهدید را متوجه صنعت انرژی بادی کرده است. کاخ سفید در سرمایه گذاری در توربین های بادی پس از گذشت سال های متمادی از قرارداد تغییر ایجاد کرده است. یعنی زمانی که توربین ها درخواست شده و ساخته و آماده تحویل شده اند. این لایحه آثار بسیار مخربی بر صنعت توربین های بادی و تولید کنندگان آن دارد زیرا دیگر توربین هایی که قبلاً سفارش داده شده اند طبق قرارداد گذشته از کارخانه دریافت نمی شوند.
با ایجاد تغییرات در گفتگوها در زمان ساخت، تمامی حاشیه های امن کارخانجات تولید کننده که اعتبار مالیاتی آن ها بر اساس تورم برآورد شده بود از بین خواهد رفت. بخصوص توسعه دهندگانی که در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ قرارداد امضا کرده بودند و هنوز شروع به ساخت توربین های بادی نکرده اند در وضعیت اسفناکی قرار خواهند گرفت./منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcg7793.ak9nz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما