تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۶
کد مطلب : 65815
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر کل خانه کشاورز گفت: امروز کشاورزان چیزی جز کشاورزی پایدار، علمی و همراه با دانش و سرمایه گذاری نمی خواهند.
کشاورزی پایدار و علمی خواسته کشاورزان است
به گزارش زیست آنلاین، عیسی کلانتری در آیین پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: تفکر امروز کشاورزان با ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است و امروز دیگر کشاورزان تقاضای افزایش قیمت را ندارند.
وی ادامه داد: خواسته امروز کشاورزان کاهش نرخ تورم و کشاورزی پایدار است و متاسفانه در دولت های نهم و دهم به دلیل ناپایداری در منابع و تخریب منابع تجدید پذیر و کاهش آبهای تجدید پذیر کشور لطمات زیادی وارد شد.
دبیر کل خانه کشاورز اظهار داشت: متاسفانه امروز در موضوع کشاورزی از جمله فرسایش خاک، بهره وری بی رویه آبیاری تجدیدپذیر و فرسایش پوشش گیاهی رتبه اول را دارا هستیم که دولت را با محدودیت های جدی مواجه کرده است.
کلانتری ابراز امیدواری کرد که بتوان با سیاست های و برنامه های دولت دوازدهم، برخی از مشکلات را مرتفع کرد.
وی با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان دارنده کارت شماره یک کشاورزی یاد کرد و خطاب به رئیس جمهوری گفت: از شما می خواهیم کارت شماره ۲ ما را داشته باشید.
در این آیین از پنج نفر از کشاورزان در حوزه کشاورزی، سرآمد و مهندسی کشاورزی که تولید اشتغال کرده بودند با اهدای لوح قدردانی شد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcenv8p.jh8nzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما