تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : 65832
فرماندار شهرستان بشرویه با اشاره به سرمایه گذاری‌های انجام شده در زمینه راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی گفت: با راه اندازی نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی به عنوان قطب انرژی‌های پاک مطرح خواهیم شد.
بشرویه قطب انرژی‌های پاک کشور می‌شود
به گزارش زیست آنلاین، علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه گفت: شهرستان بشرویه در نقطه کویری قرار گرفته و می تواند بهترین نیروگاه‌های خورشیدی را داشته باشد و تاکنون شرکت‌های مختلفی به خصوص شرکت‌های اروپایی در حوزه انرژی پاک در بشرویه ورود پیدا کرده اند.

فرماندار شهرستان بشرویه افزود: به جهت اقدام در زمینه راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در بشرویه زمین را در اختیار سرمایه گذاران این بخش قرار داده ایم و به زودی نیروگاه یک مگاواتی در این شهرستان کارخود را شروع می‌کند و پس از آن نیز یک نیروگاه ۹ مگاواتی کارخود را انجام خواهد داد و در این زمینه نیز در حال واگذاری زمین هستیم.

وی افزود: در صورت مشاهده نتایج مثبت در خصوص سرمایه گذاری در بحث نیروگاه‌های خورشیدی یک نیروگاه ۱۵۰ مگاواتی در شهرستان اجرا خواهد شد ودر این صورت بشرویه در کشور به عنوان یک قطب انرژی پاک مطرح می‌شود.

زمان زاده اظهار داشت: در بحث انرژی پاک نیز در حوزه خانگی با کمک کمیته امداد ورود پیدا کرده و قرار است ۱۰۰ خانوار بحث انرژی پاک را در پشت بام خانه‌های خود اجرا کنند که این امر نیازمند سرمایه گذاری ۲۵ میلیون تومانی است که باعث بوجود آمدن درآمد می‌شود.

به گزارش مهر، وی افزود: در هفته آینده این امر به صورت پایلوت در ۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد اجرا خواهد شد و سایر متقاضیان نیز می‌توانند در این زمینه مراجعه کنند.

 

 

https://zistonline.com/vdcdxj09.yt0ks6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما