تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 65836
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری شرایط هوای سالم در شهر تهران خبر داد و گفت: این شر ایط تا فردا (۲ آذرماه) در بیشتر مناطق تهران تداوم خواهد داشت.
تهران آذرماه را با هوای «سالم» شروع کرد
به گزارش زیست آنلاین، حسین شهبازی  ضمن پیش‌بینی شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفیت هوای تهران در حال حاضر با شاخص ۵۷ در شرایط سالم قرار دارد.

مدیرواحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده به ویژه در شبانگاه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط طی فردا  کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پایان اظهارکرد: با تداوم این شرایط در روز جمعه (۳ آذرماه) وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و جنوب غربی در برخی ساعات دور از انتظار نیست همچنین دمای تهران طی روزهای پایانی هفته کاهش محسوسی خواهد یافت.

 

 

https://zistonline.com/vdch-6n-.23nmxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما