تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : 66070
زیست آنلاین :سازمان های اعتباری بزرگ آمریکا اعلام کرده اند، در صورتی که سازمان های شهری و ایالتی خود را برای تغییر اقلیم آماده نکنند، از اعتبارات آن ها کاسته خواهد شد.
کاهش اعتبار دریافتی در صورت عدم هماهنگی با تغییر اقلیم
به گزارش زیست آنلاین ،خدمات سرمایه گذاری مودی که یکی از بزرگترین مراکز اعتباری جهان است به مدیران شهری در ایالات مختلف آمریکا اعلام کرده است که اگر مسئولین خود را برای تغییر اقلیم آماده نکنند نرخ اعتبارات آن ها را کاهش می دهد و در نتیجه دریافت اوراق قرضه با نرخ بهره پایین در این سازمان ها با مشکل مواجه خواهد شد.این سازمان به مشتریان خود اعلام کرده است که به دلیل ریسک ناشی از تغییرات اقلیم،آنها به دنبال ارزیابی آثار آن و اعمال آن در محاسبات اعتباری خود هستند.
این ریسک ها شامل ریسک های بلند مدت، از جمله افزایش سطح آب ها، شوک های اقلیمی، طوفان، سیل، خشکسالی و طوفان های ساحلی می باشد.بر اساس اظهارات این شرکت، این اتفاقات می تواند منجر به عدم توانایی بازپرداخت اعتبارات توسط مشتریان شود. در تصمیم گیری های اعتباری این شرکت، تحلیلگران، فاکتورهایی شامل اهمیت اقتصادی مناطق ساحلی، خسارات ناشی از آب و هوای طوفانی بعنوان بخشی از اقتصاد منطقه و تعداد منازل مستقر در دشت های سیلابی را دخالت داده اند.
این شرکت در بیانیه ای که برای مشتریان خود ارائه کرده بود، اظهار داشت که مشتریانی که در ایالاتی چون تگزاس، فلوریدا، جورجیا و میسی سیپی هستند، بیشترین خطر تغییر اقلیم آن ها را تهدید می کند. یکی از مدیران ارشد این شرکت به مشتریان اعلام کرد: " ما می دانیم که کدام یک از شما در خطر تغییر اقلیم قرار دارید و از همین حالا آن را در اعتبارات شما اعمال خواهیم کرد."/منبع: e۳۶۰.yale

https://zistonline.com/vdciuuaq.t1aqy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما