تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 66257
توافق نامه اجرای چندین طرح با محوریت تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری در کمیته قطب گردشگری شرق تهران به امضای مدیران مربوطه رسید.
سرخه‌حصار قطب گردشگری پایتخت می‌شود
 به گزارش زیست آنلاین، طی این جلسه مشترک روسای حوزه‌های محیط زیست استان تهران، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و مرکزمدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران با شهردار منطقه پیرامون اجرای طرح‌های مرتبط با قطب گردشگری بحث و تبادل نظر کردند و توافقاتی به امضای طرفین رسید.

در این جلسه مقرر شد، با تهیه و تدوین طرح توسط شهرداری منطقه به استناد مدارک و اسناد بالا دستی و نحوه اجرای این طرح‌ها، طرح مصوب از سوی منطقه به اجرا گذاشته شود.
در این کتابچه، چندین طرح پیشنهادی منطقه، ظرفیت‌های موجود و محدوده اجرای طرح‌ها ارائه شده است که پس از طی مراحل مربوطه ونهایی شدن، اجرای آن‌ها در منطقه آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ کمیته قطب گردشگری شرق تهران با محوریت بوستان جنگلی سرخه حصار با حضور رحمان زاده -شهردار منطقه- ،کلانتری -مدیرکل محیط زیست استان تهران- ، کیان -مدیر کل منابع طبیعی-، خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، علیپور -رئیس مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران- و جمعی از معاونان و مدیران در منطقه ۱۳ برگزار شد.

 

 

https://zistonline.com/vdcfe0dv.w6dvtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما