تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 66270
زیست آنلاین: انجمن غذایی برکلی در کالیفرنیا جهت توسعه پژوهش های کشاورزی شهری و امنیت غذایی ۲۹۵ هزار دلار بودجه از دولت دریافت کرد.
انجمن غذایی برکلی 295 هزار دلار بودجه دریافت کرد
به گزارش زیست آنلاین، محققین برکلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا می توانند در پژوهش های یکپارچه، میزان پایداری کشاورزی شهر را مورد بررسی قرار دهند. این انجمن که در سال ۲۰۱۴ با ارائه یک لایحه، بعنوان یک انجمن غیر سود ده تأسیس شد، در پایان امسال ۲۹۵ هزار دلار بودجه جهت انجام پژوهش در زمینه پایداری اکولوژیکی کشاورزی شهری، و سود دهی اقتصادی این صنعت دریافت کرد.  این سرمایه گذاری به همراه سایر سرمایه گذاری های انجام شده در این زمینه به طور مجموع به حدود ۶۰۰ هزار دلار خواهد رسید که به طور صرف در زمینه کشاورزی شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تیم تحقیقاتی انتخاب شده برای این بودجه به دنبال افزایش پایداری و تولید کشاورزی شهری و همچنین توسعه خاک، حفاظت آب و گسترش حشرات سودمند همچون زنبور عسل خواهد بود. این محققین همچنین روش های توزیع و دسترسی به مواد غذایی تولید شده در صنعت کشاورزی شهری در بخش های فقیر، که امنیت غذایی پایینی دارند، را مورد بررسی و توسعه قرار خواهند داد. در نتیجه این پروژه، روش های بهینه کشاورزی شهری به همراه روش های حفاظت آب و خاک و توسعه خاک در این مناطق ارائه شده و در کنار آن، از تولیدات حاشیه ای کشاورزی شهری همچون زنبورداری پشتیبانی خواهد شد. همچنین نقش صنایع مختلف از جمله حمل و نقل، تکنولوژی و سیاست های محلی و انجمن های محلی نیز در این طرح مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای آن ها ارائه خواهد شد./منبع: food.berkeley

https://zistonline.com/vdcawuni.49ni015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما