تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : 66452
اپلیکیشنی به منظور مبارزه با کاهش شمار مرگ و میر در برابر گرمازدگی و حفظ سلامتی کارگران مزرعه ، توسط دختر نوجوان کالیفرنیایی ساخته شد.
گجت پوشیدنی برای ایمنی کشاورزان و کارگران مزرعه در برابر گرمای هوا
به گزارش زیست آنلاین، این درحالی است که اپلیکیشن یاد شده از طریق ساعت های اپل ، قادر است تا اطلاعات فوری درباره سلامت و هشدارهای گرمایی را برای افراد فراهم کند.

به این نکته باید اشاره کرد که تقریبا دو سوم آمریکایی ها به دلیل تغییرات آب و هوایی، روزانه با افزایش دمای هوا و گرما مواجه هستند.

بنابراین نوجوان ۱۷ ساله، فیت فلورز، اپلیکیشنی را به نام Calor به منظور کمک به محافظت کارگران مزرعه دربرابر مرگ و میر و بیماری های ناشی از گرما، با ارائه هشدارها و داده های به موقع، ایجاد کرده است.

وی گفت: " من می خواهم ثابت کنم که تکنولوژی برای محافظت از کارگران مزرعه در زمان گرمای بیش از حد می تواند به راحتی به عنوان اعلان های هشدار دهنده که اکنون است، کار کند و این درحالی است که داده های ذخیره سازی به طور مستقیم به ساعتی که به مچ کارگران بسته شده است، ارسال می شود." 

این نوجوان افزود: "همچنین ماموریت من این است که بیانیه" کار یا سلامت" ("work or health” ) را به " کار و سلامت "(‘work AND health&#۳۹;”) تغییر دهم."

همچنین لازم به یادآوری است که برای شروع پروژه، پیشنهاد اولیه فلورز برای اپلیکیشن حفاظت از استرس گرمایی در مزرعه، توسط  دانش آموختگان برنامه نویس دانشکده مهندسی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در سال ۲۰۱۶ برگزیده شده بود. درحالی که اپلیکیشن Calor برنامه ای هشدار دهنده و تحت وب است و در عین حال برای ارایه محصول نهایی نزدیک به یک سال با انجام کار و برگزاری نشست های بسیار با کشاورزان، پیمانکاران، کارگران مزرعه و مقامات ایالتی همراه بوده است.

این درحالی است که کشاورزان و پیمانکاران کالیفرنیایی توافق کرده اند که ساعت های اپل برای کارگران مزرعه به عنوان بخشی از پایلوت برنامه در تابستان ۲۰۱۸، و ابتدای زمان برداشت فراهم شود. 

فلورز معتقد است کشاورزان با استفاده از اپلیکیشن Calor ، می توانند از کاهش نرخ بیمه جبران خسارت بهره مند شوند.

در حال حاضر، وی در نظر دارد تا از طریق کمپین ""Start Some Good” " کمک مالی را برای اپلیکیشن اش و ارایه آن در مزرعه جمع آوری کند.

برای این منظور ، افراد می توانند کمک های خود را از طریق نشانی https://startsomegood.com/CalorApp اهدا کنند، تا پایلوت این برنامه در تابستان ۲۰۱۸ برای صدها کارگر کشاورز کلید بخورد.

بودجه اولیه تأمین شده، کمک خواهد کرد تا هزینه های توسعه را پوشش و شمار کارگران مزرعه شرکت کننده در برنامه را افزایش دهد.

به گزارش ایانا، همچنین ، این تلاش توسط بنیاد Latina Legacy Foundation حمایت می شود. بودجه اولیه برای این پروژه توسط برنامه کمک مالی HERleadFellowship Program با حمایت و همکاری بین (۳) Vital Voices، سازمان غیر دولتی برجسته ای که مأموریت آن سرمایه گذاری روی رهبران زن است که جهان را بهبود می بخشند و شرکت های ANN INC، شرکت مادر Ann Taylor ، LOFT و Lou & Grey اهدا شده است.

 

 

 

 

https://zistonline.com/vdcci0qe.2bqep8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما