تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : 66453
رایه بسته بندی هایی در راستای جلوگیری از ایجاد زباله های مواد غذایی، همراه با تضمین استانداردهای با کیفیت و اطلاع رسانی به مصرف کنندگان از تعهدات نستله به شمار می رود. این در حالی است که بسته بندی مورد استفاده، بازیافت و به منظور استفاده مجدد ارائه می شود.
بهبود عملکرد زیست محیطی بسته‌بندی‌ها همراه با قابلیت بازیافت
به گزارش زیست آنلاین، در حالی ارایه بسته بندی در راستای جلوگیری از ایجاد زباله های مواد غذایی، همراه با تضمین استانداردهای با کیفیت و اطلاع رسانی به مصرف کنندگان از تعهدات نستله به شمار می رود که بخش بزرگی از تمرکز نستله بر بهبود مدیریت زباله های بسته بندی و جلوگیری از زباله های دریایی است. همچنین ارزیابی های چرخه عمر نشان می دهد که عملکرد زیست محیطی بسته بندی این شرکت بهبود یافته است.
بنا به ادعای نستله، این شرکت از حداقل بسته بندی استفاده می کند. در عین حال از طریق فرآیند طراحی اکولوژیکی، تقریبا به هدف بهینه سازی بسته بندی رسیده است: به طوری که در سال ۲۰۱۶، از میزان بسته بندی   ۲۲ ۵۲۵ تن کاسته شده، که معادل صرفه جویی ۴۳,۳ میلیون فرانک سوئیس است. درحالی که هدف شرکت در زمینه بسته بندی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ تنظیم شده و گسترش یافته است.

این شرکت متعهد است، همچنان به بهبود بسته بندی با خط مشی حفظ محیط زیست پایدار ادامه دهد و این کار نه تنها از طریق کاهش مواد، بلکه با استفاده از مواد نوآورانه یا راه حل های بسته بندی، برای بهبود عملکرد بسته بندی و حمل و نقل انجام می شود.

در حال حاضر، ۳۴,۹ درصد از مواد بسته بندی مورد استفاده، از مواد تجدیدپذیر ساخته شده است. از آنجایی که زمانی زیرساخت مناسب مدیریت زباله وجود داشته باشد، می توان مواد زائد را بازیافت کرد؛ بنابراین هدف نستله، تمرکز بر ایجاد این زیرساخت، بهره بردن از ابتکاراتی است که باعث بهبود مدیریت زباله های بسته بندی می شود و در نهایت به جلوگیری از زباله های دریایی کمک می کند.

این شرکت، همچنین به دنبال حمایت از طرح هایی است که پلاستیک ها و ورقه ها را بازیافت می کنند، به ویژه برای جلوگیری از آلودگی زیستگاه های طبیعی مانند اقیانوس ها. همچنین از طریق بسته بندی در بازیافت پلاستیک ها و سایر مواد درگیر می شود.

اهداف تا سال ۲۰۲۰


تا سال ۲۰۱۷: به طور منظم تجزیه و تحلیل و بهینه سازی بسته بندی های را ادامه داده به طوری که از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ از استفاده حداقل ۱۰۰،۰۰۰ تن مواد بسته بندی اجتناب می شود.
تا سال ۲۰۲۰: با ادامه تجزیه و تحلیل سیستماتیک و بهینه سازی نمونه کارهای بسته بندی ، از حداقل ۱۴۰،۰۰۰ تن مواد بسته بندی از ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ اجتناب می شود.
به گزارش ایانا، همچنین تا سال ۲۰۲۰: همراه با ذی نفعان مرتبط با مدیریت زباله های بسته بندی و پسماندهای دریایی، ۱۰ بازار مربوطه را در اختیار خواهد داشت.

 

 

https://zistonline.com/vdcdso09.yt09k6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما