تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 68099
سه کارگاه آموزشی با عنوان تغییر آب و هوا وکاهش انتشار ،مدیریت پسماندهای صنعتی و مدیریت جیوه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن برگزار می شود.
برگزاری سه کارگاه آموزشی با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن
 به گزارش زیست آنلاین ، با توجه به اینکه آموزش‌های محیط زیستی یکی از مفاد مهم یادداشت همکاری محیط زیستی ایران و ژاپن است و نظر به مذاکره‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در این حوزه، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری سه کارگاه آموزشی با عنوان «تغییر آب و هوا وکاهش انتشار» ،«مدیریت پسماندهای صنعتی» و «مدیریت جیوه » با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن برگزار می‌شود و ۶۰ نفر از کارشناسان مرتبط در این کارگاه‌ها به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست آموزش خواهند دید.

سیاست‌ها، استراتژی‌ها و تجارب میان‌مدت و بلندمدت  ژاپن در زمینه کاهش انتشار و سیستم محاسبه کربن از جمله مباحثی است که در کارگاه آموزشی یک روزه تغییر آب و هوا ارائه می شود.

همچنین در کارگاه دو روزه مدیریت پسماندهای صنعتی، مباحثی همچون سیاستگذاری، تعیین و تدوین استراتژی در زمینه مدیریت پسماندهای صنعتی، روش‌های مدیریتی از بعد فنی، مدیریت پسماندهای الکترونیک و الکتریک، مدیریت لجن‌ها و پساب‌های صنعتی همچنین سیستم‌های مدیریت پایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست نحوه مدیریت جیوه در سطح ملی و بین المللی، مدیریت کاهش انتشار و رهاسازی و نحوه مدیریت کلرالکالی در صنایع پتروشیمی نیز در کارگاه نیم روزه مدیریت جیوه ارائه خواهد شد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcb9gb0.rhbw9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما