تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 68126
زیست آنلاین: آمریکا در تلاش است با قدرت هرچه تمام تولید انرژی های تجدید پذیر را به عنوان روش جایگزین و همیشگی سازگار با محیط زیست روی کار قرار دهد.
 ایالات متحده می خواهد محدودیت های انرژی خورشیدی و باد را در زمین های فدرال از میان بردارد!
یه گزارش زیست آنلاین: رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ، تغییراتی را در برنامه ای که مناطق توسعه انرژی تجدیدپذیر در کالیفرنیا شروع کرده بودند، مورد بررسی قرار خواهد داد، وی همچنین اظهار داشت پروژه های باد و خورشید را در سرزمین های فدرال ترویج خواهد داد.

Katharine Mac Gregor، معاون وزیر معادن زمین و مواد معدنی، گفت که این فرآیند نیازمند قرار دادن زمین های بیشتری برای زیرساخت های هدف مورد نظر می باشد.

وی افزود : "ما نیازمند کاهش مصرف تمام توسعه های انرژی داخلی، هستیم و می بایست از فشار وارد آمده بر روی آنها کم کنیم که در این صورت باید به تولید انرژی خورشیدی، باد و دیگر انرژی های تجدید پذیر رو بیاوریم. "

این برنامه تحت عنوان DRECP نام گذاری شده است. به طور کلی این طرح به صورت مشترک بین کالیفرنیا و دولت فدرال در طی یک پروسه هشت ساله که در سپتامبر ۲۰۱۶ نهایی گشت. لازم به ذکر است که در آن زمان، تحت انتقاد شدیدی از سوی توسعه دهندگان خورشیدی و باد قرار گرفت، زیرا تنها استفاده از ۳۸۸۰۰۰ هکتار از ۱۰.۸ میلیون هکتار زمین که توسط DRECP برای توسعه انرژی های تجدید شده تحت پوشش قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

گروه های حامی محیط زیست، عموما از این طرح استقبال کردند و اظهار داشتند که تعادل مناسب بین حفاظت از حیات وحش و زیستگاه های گیاهی را به وجود خواهد آورد و علاوه برآن اجازه می دهد تا توسعه های باد و خورشید بسیار زیاد شود.

کالیفرنیا در بیانیه نهایی خود، این موضوع را مطرح کرد و خواستار تاسیسات برای تولید ۵۰ درصد از توان منابع تجدیدپذیر خود تا سال ۲۰۳۰ شده است. نمایندگان صنایع باد و خورشیدی، و همچنین مقامات انرژی کالیفرنیا، برای دیدگاه فوری در این زمینه اقدام نمودند. / منبع : reuters

https://zistonline.com/vdccesqe.2bq4i8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما