تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 68129
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان امسال نسبت به خرید تجهیزات لازم برای محیط‌بانان به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اقدام کرده است و پیش‌بینی می‌کنیم پیش ازعید نوروز بیشتر این تجهیزات توزیع شود.
خرید تجهیزات برای محیط بانان به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان
به گزارش زیست آنلاین، کریم شافعی در مورد آخرین وضعیت لایحه حمایت از محیط‌بانان - که اردیبهشت سال ۹۶ ازسوی دولت برای تصویب به مجلس ارائه شد- گفت: لایحه حمایت از محیط‌بانان به حدود هفت کمیسیون در مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است. بیشتر کمیسیون‌ها این لایحه را بررسی کردند و به تصویب رساندند. برخی از این کمیسیون‌ها گزارش‌ مربوط به بررسی‌ها را ارائه داده و برخی از این کمیسیون‌ها هنوز گزارش خود را ارائه نداده‌اند. امیدوارم کارهای مربوط به این لایحه هرچه زودتر انجام شود و نهایتا در سال ۹۷ این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی ادامه با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط‌بانان ربطی به وضعیت معیشتی آن‌ها ندارد، اظهار کرد: پیام این لایحه آن است که با محیط‌بانان مانند پرسنل نظامی و انتظامی و ضابطین دادگستری رفتار شود و ضوابطی که آنها در بکارگیری سلاح در درگیری با متخلفین بهره‌مند هستند؛ شامل محیط‌بانان نیز شود.

به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت: در لایحه حمایت از محیط‌بانان در مورد صندوق بیمه محیط‌بانان پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcf1ydv.w6dc0agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما