تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68243
زیست آنلاین: یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک آینده ی پایدار در سیاره ما این است که در منابع انرژی پاک و انرژی های تجدید پذیر مانند باد سرمایه گذاری کنیم.
انرژی باد، عامل اشتغال زایی در ایالات متحده
به گزارش زیست آنلاین: انرژی باد صرفا یک جایگزین مناسب برای سوختهای فسیلی است که بحران آب و هوا را نیز بهبود می بخشد؛ امروزه انرژی باد یک فرصت مناسب برای ایجاد اشتغال در سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است.

یک شرکت انرژی پاک به نام، Goldwind Americas قصد دارد با برقراری یک برنامه آموزشی جهت تولید و مدیریت انرژی باد، کارگران سابق سوخت فسیلی را برای کارکردن در حفظ فن آوری باد در سراسر کشور آموزش دهد.

به گفته مدیر عامل این شرکت David Halligan، "بازار فعلی تکنسین های انرژی باد بسیار روشن است".

یکی از دلایل کاهش صنعت سوخت فسیلی در Wyoming و بسیاری از مناطق در سراسر ایالات متحده این است که فرصت هایی را برای کارگران با تجربه فراهم کرده است تا مهارت های ارزشمند خود را به فرصت های شغلی جدید در بخش انرژی های تجدید پذیر مانند باد تبدیل کنند.

 داده های استخدامی اخیر، نشان می دهد که در سال ۲۰۱۶ و در بخش بادی ایالات متحده بیش از ۱۰۱ هزار آمریکایی کار می کند، که این میزان معادل ۳۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل می باشد.

بر طبق گزارش اداره آمار ایالات متحده، انتظار می رود شغل های تکنسین باد در دهه آینده ۱۰۸ درصد افزایش یابد.

اما چرا انرژی بادی در Wyoming قابل ملاحظه است؟ با توجه به نزدیکی آن به کوه های راکی و وایومینگ موج های شدیدی در ناحیه مسطح و باز زمین ایجاد می شود و بستر مناسبی برای تولید انرژی باد را ایجاد می کند.

بنابراین سرمایه گذاری در باد، نه تنها در Wyoming بلکه در نقاط دیگر ایالات متحده و در سراسر جهان می تواند از استخدام در زمینه هایی مانند ساخت و ساز، مهندسی، حمل و نقل و تولید پشتیبانی کند.

مطالعات اخیر نشان می دهد که سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی، مشاغل بیشتری را نسبت به گسترش بخش سوخت فسیلی ایجاد می کند. / منبع: cleantechnica

 

https://zistonline.com/vdcc1iqe.2bq408laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما