تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب : 68646
استاندار کرمان از واگذاری زمین رایگان به شرکت‌های دانش بنیانی که مجوزات لازم را اخذ کرده‌اند، خبر داد و بیان کرد: اگر امروز به حوزه ایده های نو و دانش بنیان توجه ویژه نداشته باشیم قطعا عقب مانده تر خواهیم شد و بدیهی است که باید در این حوزه ها حضور چشمگیر و پررنگتری داشته باشیم.
واگذاری زمین رایگان به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز
به گزارش زیست آنلاین، "علیرضا رزم حسینی" صبح امروز سوم اسفندماه در سی امین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: ما در این دولت به شرکت‌های دانش بنیان اعتقاد داریم که نمونه این اعتقاد را می‌توان به افزایش قابل چشمگیر تعداد شرکت‌های دانش بنیان و همچنین افزایش صادرات محصولات این شرکت ها اشاره کرد.

وی با بیان این مطلب که تولید و ثروت از کار و کارخانه امروز به ایده و عمل تبدیل شده است، تصریح کرد: برای رونق اشتغال و تولید باید ظرفیت ایجاد کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مدیران دولتی در استان کرمان تلاش فراوانی می‌کنند که بخش خصوصی باید این فرصت را مغتنم بشمارند، اظهار کرد: مدیریت باهوش می‌توانند موانع را برطرف کرده و شرکت‌ را در رقابت‌های اقتصادی به پیروزی برساند.

وی از واگذاری زمین رایگان به شرکت‌های دانش بنیانی که مجوزات لازم را اخذ کرده‌اند، خبر داد و بیان کرد: اگر امروز به حوزه ایده‌های نو و دانش بنیان توجه ویژه نداشته باشیم قطعا عقب مانده تر خواهیم شد و بدیهی است که باید در این حوزه‌ها حضور چشمگیر و پررنگ‌تری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان ۲۲ سال پیش پارک علم و فناوری داشته است که بعدها به انحرافات کشیده شد، خطاب به مسئولین ذیربط عنوان کرد: باید نحوه واگذاری زمین به صورت رایگان به شرکت‌های دانش بنیان را بررسی کنید، همچنین روش اخذ مجوز آسان برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان را نیز پیشنهاد دادیم.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcjmmem.uqeoxzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما