تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 68665
دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ دومین پیش رویداد نخستین استارت‌آپ ویکند محیط زیستی با موضوع مدیریت شهری هوشمند یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در تالار فجر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به نشانی اینترنتیswg-city.ir  مراجعه کنند.
پیش رویدادها، اردوهای کارآفرینی در قالب کارگاههای آموزشی هستند که مدرسین بصورت ویژه به چرایی و چگونگی ایده پردازی و روند تبدیل ایده ها و نوآوریها به مدلهای اجرایی اقتصادی مرتبط با موضوع استارت آپ ویکند می پردازند.
با توجه به اهمیت بهره گیری از ایده ها، نوآوریها و نگاه خلاقانه علمی و به روز جامعه دانشگاهی کشور در ارائه راهکارهای موثر بومی با هدف مرتفع ساختن چالشهای مدیریت شهری و با عنایت به اولویت موضوعات محیط زیستی کلانشهر تهران و همچنین کاهش هزینه ها و ایجاد در آمدهای پایدار در مدیریت کلانشهر تهران، برگزاری نخستین استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند از نخستین گامها در مسیر حرکت به سوی آینده تهران پایدار هوشمند است. 

قابل ذکر است اولین پیش رویداد این استارتاپ ویکند به منظور آماده نمودن شرکت کنندگان در تاریخ ۳۰ بهمن در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و به موضوعاتی از قبیل نحوه ایده پردازی، آشنایی با مدل های کسب و کار، محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند و معرفی استارتاپ پرداخته شد.
لازم به ذکر است بیش از ۱۷۰ نفر از علاقه مندان به موضوع کارآفرینی در حوزه محیط زیست هوشمند در پیش رویداد نخست شرکت نمودند. 
مركز مديريت محيط زيست وتوسعه پايدار شهرداري تهران در راستای رسالت خود در جهت حفاظت از محيط زيست و تحقق توسعه پايدار شهري ، نخستين رويداد استارت آپ ويكند "محيط زيست و مديريت شهري هوشمند" را  با همکاری پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی و حمایت معاونت علم و فن آوری ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست، دفتر توسعه پایدار دانشگاه امیرکبیر و سازمانهای موثر در حوزه محیط زیست در مجموعه شهرداری تهران در تاريخ ۹ لغایت۱۱ اسفندماه برگزار می نمايد. 
گفتنی است استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر‌گزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران و علاقه مندان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمده تا ایده هایشان را مطرح و اجرا نمایند.

https://zistonline.com/vdcamini.49nai15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما