تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 25484
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط ۱۵۰۰ شاخه گل لاله واژگون در پایتخت خبر داد و گفت: متخلفان برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی هدایت می‌شوند.
کشف و ضبط ۱۵۰۰ شاخه گل لاله واژگون در پایتخت
به گزارش زیست آنلاین،به نقل از فارس ،اسماعیل میرانزاده از کشف و ضبط یک محموله بزرگ لاله واژگون در تهران خبر داد و گفت: طی عملیاتی که یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در ساعت ۵ بامداد امروز انجام داد، ۱۵۰۰ شاخه گل لاله واژگون در بازار گل امام رضا(ع) واقع در جاده خاوران کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان تهران طی روزهای گذشته متوجه توزیع لاله واژگون در سطح شهر شدند و بر همین اساس عملیات گشت و پایش خود را گسترش دادند.

وی با بیان اینکه زیستگاه لاله‌های واژگون بسیار محدود بوده و این گونه گیاهی از ارزش اکولوژیکی ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: بر همین اساس از مردم تقاضا می‌شود از خرید این گونه گیاهی از افراد سودجو خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره‌های تماس ۷۷۳۵۹۵۶۴ و همچنین ۴-۷۷۳۵۵۷۸۱ به فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اطلاع دهند.

میرانزاده با بیان اینکه لاله واژگون به عنوان گونه طبیعی ملی مطرح می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، متخلفان برای پیگیری قانونی به مراجع قضایی هدایت می‌شوند.

 

https://zistonline.com/vdcc00qi.2bqp48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما