تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 25601
صاحبنظران و کارشناسان در همایش روزجهانی زمین پاک که با محوریت گردشگری مسئولانه برگزار شد بر حفظ محیط زیست و زمین پاک تاکید کردند.
حفظ محیط زیست در روز زمین پاک
به گزارش زیست آنلاین از ایرنا خبرنگار فرهنگی ایرنا در این همایش که با حضور ۱۵۰ نفر از مدیران، راهنمایان و دست اندرکاران گردشگری و محیط زیست برگزار شد چگونگی دستیابی به زمین پاک مورد بررسی قرار گرفت.

علی شادلو به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش سه محور اصلی از جمله دغدغه جهانیان درخصوص کره زمین و گرم شدن و تغییرات اقلیمی، بحران زباله ها و توانمند سازی جوامع برای گردشگری مسئولانه به منظور بهبود شرایط موجود تاکید شده است.

وی افزود: دستیابی به اهداف زیست محیطی زمین پاک از طریق زیر شاخه زمین گردشگری و چگونگی استفاده راهنماها از اطلاعات موجود برای حفظ محیط زیست از محورهای این همایش بوده است.

وی تصریح کرد در این همایش به لزوم استفاده از امکانات دنیای الکترونیک در صنعت گردشگری تاکید شده تا کمتر از کاغذ استفاده شود.

شادلو گفت: قطع درخت به محیط زیست آسیب می رساند بنابر این در این همایش به لزوم حفظ این نعمت خدادادی تاکید شده است.

روز ۲۲ آوریل هر سال، مصادف با ۲ اردیبهشت، به عنوان روز زمین جشن گرفته می شود و ارگان ها و سازمان های دولتی و نهادهای مردمی در راستای حفظ و احترام به کره زمین به فعالیت های زیست محیطی می پردازند.

https://zistonline.com/vdcdf90x.yt0kz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما