تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 25659
نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه هلند از سال ۲۰۰۰ به بعد بعنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه گل و گیاه جهان محسوب می گردد.
نمایشگاه گل و گیاه آمستردام هلند
زیست آنلاین، با توجه به ارائه جایزه بهترین نوآوری گل و گیاه (Innovation Award) و انتقال تکنولوژی از طریق غرفه های خاص در نظر گرفته شده، این نمایشگاه بعنوان مهمترین رویداد جهانی این بخش مطرح و هرساله بیش از ۷۵۰ شرکت معتبر جهانی در آن مشارکت نموده و نزدیک به ۵۰.۰۰۰ نفر نیز از آن بازدید بعمل می آورند.  این نمایشگاه هر ساله در آمستردام برگزار می گردد و از نقطه نظر بین المللی،کامل ترین و پربیننده ترین نمایشگاه گل و گیاه جهان محسوب می شود. نمایشگاه سال ۲۰۱۲ بار دیگر در شهر آمستردام از ۹ الی ۱۲ آبان ۱۳۹۱ پذیرای دست اندرکاران گل و گیاه از سراسر جهان خواهد بود.

محورهای اصلی مورد نمایش:

تکنیکها و مواد غذایی باغبانی، گلکاری، تجارت و عرضه گل، مشاوره، اتوماسیون، نورپردازی، خدمات تجاری، تولیدات حفاظتی، خرده فروشی و کلی فروشی، لجستیک داخلی، هندلینگ مواد، ساخت و مهندسی گلخانه ها، کنترل آب و هوا، سردخانه، ماشین آلات و تجهیزات، گلکاری کمپوست، کودها و لایه ها، گیاهان گلدانی، گل بریده، عرضه کنندگان گل و گیاه، مواد اولیه باغبانی، بذزها، گیاهان، بسته بندی، تکنولوژی های مربوطه، عملکرد آب

غرفه های خاص نمایشگاه :

۱ – غرفه کیفیت (House of Quality ) و جایزه اینترپولیس (Interpolis ): بیش از ۱۰۰۰ نوع گل و گیاه جدید بوسیله پرورش دهندگان از سراسر جهان در این غرفه جمع آوری و بنمایش گذاشته شده است. با دکوراسیون و نورپردازی بسیار زیبا جاذبه این غرفه برای بازدیدکنندگان بسیار بالا خواهد بود. نزدیک به ۲۰۰ عضو باشگاه گل و گیاه جهانی بهترین نوآوری از میان این ۱۰۰۰ نوع گل و گیاه را انتخاب نموده و جایزه اینترپولیس را به آن اعطاء خواهند نمود. غرفه کیفیت بیشترین بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب می نماید.

۲ – غرفه تکنولوژی و نوآوری (House of Technology & Innovation): پیشرفته ترین هنرهای تکنیک گل و گیاه و شبکه ها همراه با انتقال دانش موضوع اساسی این غرفه می باشد که برای پنجمین بار در این نمایشگاه تشکیل می گردد. تولیدات و خدمات عرضه شده در این غرفه آخرین پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی در زمینه باغبانی و گل و گیاه را به نمایش گذاشته و آینده این بخش را نیز ارائه می نماید.

۳ – غرفه AVAG Market: غرفه ای است که در آن کلیه مسائل، ساخت و ساز و مهندسی گلخانه ها مطرح می گردد. شرکتهای مطرح در این زمینه خدمات و تولیدات خود را بصورت انفرادی و جمعی به نمایش می گذارند. این غرفه که از ۲ سال پیش در این نمایشگاه دائر شده است به تقاضای بالای بازدید کنندگان، امسال نیز دائر خواهد بود.

۴ – غرفه پرورش دهندگان ( Breeders Market ): در این غرفه، پرورش دهندگان گل و گیاه محدوده کامل از کلیه تولیدات و خدمات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارند. ارائه تولیدات و خدمات در راستای صرفه جویی واقعی در هزینه ها و سرمایه گذاری دست اندرکاران بخش گل و گیاه مطرح می گردد. این غرفه از جمله غرفه های پربیننده نمایشگاه می باشد.

۵ – غرفه Technical Trials: این غرفه امسال برای اولین بار در نمایشگاه برپا می گردد و در آن چندین شرکت بزرگ گل و گیاه هلند، با یکدیگر وضعیت باغبانی و گل و گیاه مناطق مختلف هلند بصورت کامل برای بازدید کنندگان به نمایش می گذارند. بدینصورت، بازدیدکنندگان با بازدید از این غرفه در جریان کلیه تولیدات و تکنولوژیهای مورد استفاده این بخش در هلند قرار خواهند گرفت.

۶ – غرفه زنجیره عرضه (House of Supply Chain): این غرفه آخرین پیشرفت های نرم افزاری مربوط به باغبانی گلخانه ای را ارائه می نماید. کافی نت نمایشگاه نیز در این غرفه وجود دارد.

۷ – غرفه بازار جدید (New Market Pavillon): در نمایشگاه امسال برای اولین بار پاویون جدیدی برای غرفه دارانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می نمایند در نظر گرفته شده است. غرفه های این پاویون حالت خاصی داشته (کوچک و در ابعاد ۶ مترمربع) و هزینه آن نیز بسیار جذاب است (۱۵۷۵ یورو برای هر غرفه باستثنای مالیات بر ارزش افزوده). لازم به یادآوری است که تعداد این نوع غرفه ها در این پاویون محدود می باشد. / منبع: اتاق بازرگانی ایران و هلند

https://zistonline.com/vdcgy39x.ak9nn4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما