تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 29114
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست

"زیست‌توپ" ایرانی در دستان مسی

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست گفت: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در روز بازی با تیم ملی آرژانتین، در مقابل رسانه‌های گروهی "زیست توپ" را به کاپیتان تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی تقدیم می‌کند.
"زیست‌توپ" ایرانی در دستان مسی
به گزارش زیست آنلاین از ایسنا محمد درویش  افزود: به دنبال معرفی یوزپلنگ ایرانی به عنوان گونه در حال انقراض و نماد طبیعت ایران بر پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، فعالان محیط زیست تصمیم گرفتند با شناسایی گونه‌های در حال انقراض ۳۱ کشور حاضر درجام جهانی و نقاشی کردن آن بر توپی به نام «زیست توپ» در یک اقدام نمادین و موثر پیشگام باشند.

 

درویش افزود: روز گذشته رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواست تا تمهیداتی اندیشیده شود تا در روز بازی تیم ملی ایران با تیم ملی آرژانتین این توپ به کاپیتان تیم ملی آرژانتین لیونل مسی تقدیم شود.

 

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان محیط زیست با بیان این که اهدای «زیست توپ» می‌تواند نشان دهنده توجه ایرانیان به گونه های در حال انقراض تمام دنیا باشد، افزود: این امر همچنین می‌تواند موید حس مسئولیت پذیری و رهبری ایران در حوزه فعالیت های محیط زیستی باشد.

 

درویش گفت: امروز نماینده‌ای از سازمان حفاظت محیط زیست به سازمان تربیت بدنی برای پیگیری این موضوع فرستاده شد ولی هنوز پاسخ مکتوبی از جانب وزیر دریافت نشده است.

https://zistonline.com/vdcgtq9x.ak9yq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما