تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 33492
کیفیت مشارکت فعالین بخش دولتی و خصوصی تاثیرگذار در صنعت گردشگری کشور طی نشستی با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بررسی شد تا این موضوع در برنامه ریزی اجرایی گرامیداشت روز جهانی جهانگردی لحاظ شود.
کیفیت مشارکت در بزرگداشت روز جهانی جهانگردی بررسی شد
به گزارش زیست آنلاین از مهر، مرتضی رحمانی موحد طی نشستی با نمایندگان نهادهای متولی سفر، روسای اتحادیه ها و انجمن های گردشگری به احصای ظرفیت های موجود در برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و نیز برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری پرداخت.

در این جلسه، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در تاریخ ۵ مهر ماه،  برنامه ریزی ویژه گردشگران داخلی و خارجی، بهره مندی از ظرفیت راهنمایان تور، به خدمت گرفتن توانمندی های جوامع محلی، استفاده از بستر مساعد موجود در مراکز دانشگاهی، مدارس و سازمان های مردم نهاد در کنار استفاده از ظرفیت نهادهایی همچون شهرداری، صدا و سیما، وزارت کشور، وزارت امور خارجه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین تشکل ها و نهادهای خصوصی فعال در عرصه صنعت گردشگری نیز با ارائه پیشنهادات و ابتکارات جدید برای بزرگداشت این روز آمادگی خود را به منظور مشارکت و همکاری در برگزاری و اطلاع رسانی عمومی جشنواره مشارکت ملی گردشگری و روز جهانی جهانگردی اعلام کردند.

 نخستین جشنواره مشارکت ملی گردشگری هم اکنون به آدرس اینترنتی  ir و www.IranTourismFestival.com   پذیرای آثار علاقه مندان به این حوزه است.

https://zistonline.com/vdcauyne.49neo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما