تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۳
کد مطلب : 36982
مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: متخصصان صنعت نفت در این شهرستان موفق به ساخت خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک شدند.
خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک در صنعت نفت گچساران ساخته شد
به گزارش زیست آنلاین به نقل از ایرنا &#۳۹;یوسف باقری&#۳۹;  افزود: خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک توسط متخصصان این شرکت و در راستای حمایت از تولید داخلی، افزایش حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی اقتصادی و با کمترین هزینه و صرف زمان، ساخته شده است.


وی اظهار کرد: این دستگاه نسبت به دستگاه های قدیمی رایج در کشور از امکانات ویژه ای از جمله پمپ های بلوئری قوی با ظرفیت چهار هزارمتر مکعب بر ساعت برخوردار است.

باقری ادامه داد: این خودرو همچنین دارای مکش بالا، بدون اصطکاک بین قطعات دوار و نداشتن حرارت اضافی و خرابی با کاهش نیاز تعمیراتی از راندمان خوبی برخوردار است.

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بسیاری از آلودگی های ناشی از شکستگی لوله های نفتی از سوی این پمپ مکش خواهد شد، بیان کرد: این پمپ در نصف دور کامل قادر به پر کردن مخزن ۱۰هزار لیتری در کمتر از دو دقیقه است.

وی همچنین قرارگیری و نصب آسان این مخزن بر روی انواع کامیون ها را از دیگر ویژگی های این دستگاه دانست و افزود: سامانه بوم تلسکوپی با قدرت مانور افقی برای افزایش طول بوم و عمومی برای عبور شیلنگ از موانع و دورانی حول محور مرکزی این دستگاه است.

باقری اظهار داشت: این شرکت با بهره برداری از این دستگاه در جمع آوری آب‎های سطحی و نفت ریزی‎های حاصل از شکستگی خطوط لوله توانسته رکورد قابل قبولی در میان شرکت های بزرگ بهره برداری نفتی کشور به ثبت برساند.

وی همچنین اجرا و ساخت منطبق با نقشه های مهندسی و نرم افزارهای محاسباتی را از دیگر عوامل تایید این ماشین بر اساس استانداردهای اروپایی اعلام کرد.

https://zistonline.com/vdchiwnx.23n-6dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما