تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : 39391
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی را به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارایه کرد.
پاسخ محیط زیست به تحقیق و تفحص مجلس
به گزارش زیست آنلاین به نقل از مهر، سید محمد مجابی با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص محلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست توسط تعدادی از نمایندگان امضاء شده است، گفت: سوالات این طرح تحقیق و تفحص دارای دو قسمت الف و ب است که در قسمت الف بیشتر مباحث مربوط به عملکرد اجرایی و در قسمت ب جنبه تحلیلی بررسی شده است.

وی تصریح کرد : ۱۴ سئوال در این طرح تحقیق و تفحص مطرح شده است که در تاریخ ۹ مهر ماه به ریاست سازمان محیط زیست ارسال شده بود ، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ، سازمان حفاظت محیط زیست موظف است ظرف دو هفته پاسخ خودش را به سئوالات مطروحه به کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارائه دهد که این کار روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه انجام شد.

مجابی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در وقت قانونی پاسخ طرح تحقیق و تفحص را در ۴۷ صفحه و ۸ پیوست تقدیم کمسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: پس از اینکه پاسخ ها در اختیار طراحان تحقیق و تفحص و همینطور نمایندگان کمسیون تخصصی قرار بگیرد در جلسه حضوری با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست سئوالات به تفصیل پاسخ داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از آن پس در صورت اقناع نمایندگان طراح این تحقیق و تفحص و یا عدم اقناع  نمایندگان از پاسخ داده شده مسیر بعدی طرح بر اساس آیین نامه داخلی مجلس طی خواهد شد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: این مسیر نظر کمسیون تخصصی در رابطه با طرح به هیئت رئیسه مجلس تقدیم و گزارش آن جهت تعیین تکلیف در جلسه علنی مجلس ارائه خواهد شد.

https://zistonline.com/vdcezx8x.jh8ooi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما