تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : 39594
ماده گرگی که پس از تصادف با یک اتومبیل در جاده دامغان به سمت شاهرود به سختی زخمی شده و در آستانه مرگ قرار داشت با کمک مامورین محیط زیست دامغان نجات پیدا کرد.
نجات ماده گرگ زخمی از مرگ +عکس
به گزارش زیست آنلاین از مهر: ماده گرگی که پس از تصادف با یک اتومبیل در جاده دامغان به سمت شاهرود به سختی زخمی شده و در آستانه مرگ قرار داشت با کمک مامورین محیط زیست دامغان نجات پیدا کرد.


امامعلی فیروز پور  گفت: طی تماس تلفنی یکی از دوستداران محیط زیست شاهرود مبنی بر زخمی شدن یک گرگ در جاده دامغان به سمت شاهرود مامورین اداره محیط زیست شاهرود سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان این مطلب که این گرگ در ضلع شمالی جاده بعد از پلیس راه دهملا با یک اتومبیل عبوری تصادف کرده و از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود خاطر نشان کرد: ماموران اداره محیط زیست با کمک همکاران اجرایی توانستند ماده گرگ زخمی را به مرکز دامپزشکی شهرستان شاهرود منتقل کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شاهرود با اشاره به انجام عمل جراحی روی دست آسیب دیده گرگ در مرکز دامپزشکی این شهرستان تصریح کرد: بعد از جراحی و تجویز داروهای مورد نیاز در حال حاضر وضعیت عمومی این حیوان آسیب دیده مناسب است.

فیروزپور ضمن بیان این مطلب که ماده گرگ در حال حاضر در اداره محیط زیست شهرستان شاهرود نگهداری می شود عنوان کرد: روز شنبه با مشاوره دامپزشکان و متخصصان معاینه کلی روی حیوان مصدوم انجام خواهد شد و بعد از تعیین زمان بهبودی در طبیعت آزادسازی می شود.
 

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس

نجات ماده گرگ از مرگ +عکس https://zistonline.com/vdcjxiet.uqehhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما