تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 53178
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از کشف اسلحه گرم قاچاق و سلاح سرد غیرمجاز از شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد.
کشف اسلحه گرم و سرد غیرمجاز از شکارچیان متخلف در مهدیشهر سمنان
به گزارش زیست آنلاین به نقل از ایرنا &#۳۹;عباس زارع&#۳۹; افزود: محیط بانان منطقه در حین گشت و کنترل مناطق به یک خودروی سواری سفید رنگ مظنون شدند و پس از دریافت مجوز مقام قضایی اقدام به بازرسی از این خودرو که دارای چهار سرنشین بود، شدند.

وی افزود: ماموران در این بازرسی موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری دولول ساچمه زنی قاچاق، یک عدد شوکر، یک عدد اسپری گاز اشک آور غیرمجاز و تعدادی فشنگ و ادوات شکار و صید شدند.

وی گفت: مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر متخلفین را برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر گفت: مأمورین اجرایی منطقه حفاظت شده پرور نیز در حین گشت و کنترل و بازرسی موفق به دستگیری شکارچی متخلف شدند.

زارع افزود: محیط بانان این شهرستان با مجوز مقام قضایی، اقدام به ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی در منطقه حفاظت شده پرور کردند که در هنگام بازرسی شکارچی متخلف قبل از رسیدن به محل ایست و بازرسی و با مشاهده مامورین محیط زیست با خودروی خود متواری شد و در حین فرار لاشه یک راس کل را از خودرو به بیرون پرتاب کرد.

وی گفت: محیط بانان ضمن تعقیب خودرو، با همکاری مامورین کلانتری شهمیرزاد، موفق به دستگیری شکارچی متخلف شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از همکاری دادستان شهرستان مهدیشهر با محیط زیست و صدور مجوزهای لازم برای محیط بانان برای بازرسی خودرو های مشکوک در منطقه حفاظت شده پرور و نیز عوامل کلانتری و محیط بانان منطقه قدردانی کرد. وی اضافه کرد: شکارچی متخلف برای رسیدگی پرونده و برخورد قانونی در اختیار مراجع قضایی استان سمنان قرار گرفت.

https://zistonline.com/vdcdjf0k.yt0s56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما