تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 60800
رییس دانشکده عمران دانشگاه خوارزمی از برگزاری سومین سمپوزیوم بین‌المللی مهندسی محیط زیست و منابع آب در این دانشکده خبر داد.
سومین سمپوزیوم بین‌المللی مهندسی محیط زیست و منابع آب برگزار می‌شود
به گزارش زیست آنلاین دکتر میرباقری درباره مقالات ارسال شده به این همایش توضیح داد: این مقالات با موضوعاتی همچون تصفیه آب و فاضلاب، آلودگی هوا با تاکید بر ریزگردها، آلودگی صدا و ارتعاشات، پسماندهای شهری و آلودگی خاص ارسال شده است که بیشترین آنها درباره موضوع مدل‌سازی در محیط زیست است.

وی تعداد مقالات ارسال شده با موضوع محیط زیست را ۳۰۰ عنوان دانست و افزود: جمعا ۸۰۰ مقاله در سایت وارد شده و پس از داوری ۴۸۰ مقاله منتشر می‌شود که همه موضوعات محیط زیست و منابع آب را در برمی‌گیرد و می‌تواند مرجع خوبی برای وزارت نیرو باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه نشست خبری، دکتر برهانی دبیر بخش منابع آب این همایش نیز درباره محورهای این بخش توضیح داد: مدیریت جامع منابع آب و مدیریت بهره‌برداری از مخازن از جمله محورهای این همایش است که در مجموع ۵۰ مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شده‌اند.

براساس این گزارش سمپوزیوم بین‌المللی مهندسی محیط زیست و منابع آب در دانشکده عمران دانشگاه خواجه‌نصیر و با حضور میهمانانی همچون ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو، دکتر گنجه دوست رایزن علمی ایران در چین و دکتر مرتضوی معاون محیط زیست وزارت نفت برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

https://zistonline.com/vdcdzj09.yt0zz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما