تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب : 67350
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای ۱۷۰ کیلومتر شبکه فاضلاب با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در مناطق دو، سه و شش شهری خبر داد.
اجرای 170 کیلومتر شبکه فاضلاب با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در قم
به گزارش زیست آنلاین، علی‌جان صادق‌پور به همراه معاونان مهندسی و توسعه و مشترکین و برخی دیگر از مدیران شرکت آب و فاضلاب با حضور در برخی از مساجد مناطق دو، سه و شش شهری به تشریح ضرورت‌های اجرای شبکه فاضلاب، پروژه‌های بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی و لزوم همراهی مردم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها پرداخت.
وی با اشاره به احداث تصفیه‌خانه شماره سه قم، اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه انتقال و احداث ۲۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب در بخش‌های از مناطق دو، سه و شش شهری به سرعت در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: تاکنون ۱۷۰ کیلومتر از شبکه با استفاده از این تسهیلات به اجرا رسیده و امکان اتصال شهروندان را به شبکه دفع فاضلاب شهر فراهم کرده است.
وی در حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند، اظهار داشت: با وجود دشواری‌های اجرای شبکه‌های فاضلاب به صورت نقبی(تونلی)، به طور میانگین روزانه ۳۰۰ متر شبکه احداث می‌شود که بسیار قابل توجه است.
صادق پور با بیان اینکه در حال حاضر بدون دریافت هزینه، انشعاب فاضلاب تا درب منازل مشترکان اجرا و نصب می‌شود، خواستار همکاری شهروندان این مناطق در اجرای این پروژه شد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان خردادماه سال آینده این پروژه در قالب تسهیلات بانک توسعه اسلامی اجرا می‌شود، تاکید کرد: پس از این مدت، هزینه‌های اجرا و نصب انشعاب بر عهده مشترکان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از شهروندانی که اقدام به اتصال شبکه فاضلاب می‌کنند خواست تا تمام چاه‌های قدیمی منازل را پر نکنند و از ورود آب باران به شبکه‌های فاضلاب خودداری کنند.
مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب در این جلسات به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ دادند و راهنمایی‌های لازم را در خصوص چگونگی اتصال به شبکه فاضلاب ارائه کردند.
 

 

 

 

https://zistonline.com/vdcaweni.49n0m15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما