کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری سه کارگاه آموزشی با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن

11 بهمن 1396 ساعت 10:00

سه کارگاه آموزشی با عنوان تغییر آب و هوا وکاهش انتشار ،مدیریت پسماندهای صنعتی و مدیریت جیوه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن برگزار می شود.


 به گزارش زیست آنلاین ، با توجه به اینکه آموزش‌های محیط زیستی یکی از مفاد مهم یادداشت همکاری محیط زیستی ایران و ژاپن است و نظر به مذاکره‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در این حوزه، از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری سه کارگاه آموزشی با عنوان «تغییر آب و هوا وکاهش انتشار» ،«مدیریت پسماندهای صنعتی» و «مدیریت جیوه » با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن برگزار می‌شود و ۶۰ نفر از کارشناسان مرتبط در این کارگاه‌ها به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست آموزش خواهند دید.

سیاست‌ها، استراتژی‌ها و تجارب میان‌مدت و بلندمدت  ژاپن در زمینه کاهش انتشار و سیستم محاسبه کربن از جمله مباحثی است که در کارگاه آموزشی یک روزه تغییر آب و هوا ارائه می شود.

همچنین در کارگاه دو روزه مدیریت پسماندهای صنعتی، مباحثی همچون سیاستگذاری، تعیین و تدوین استراتژی در زمینه مدیریت پسماندهای صنعتی، روش‌های مدیریتی از بعد فنی، مدیریت پسماندهای الکترونیک و الکتریک، مدیریت لجن‌ها و پساب‌های صنعتی همچنین سیستم‌های مدیریت پایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست نحوه مدیریت جیوه در سطح ملی و بین المللی، مدیریت کاهش انتشار و رهاسازی و نحوه مدیریت کلرالکالی در صنایع پتروشیمی نیز در کارگاه نیم روزه مدیریت جیوه ارائه خواهد شد.

 

 

 


کد مطلب: 68099

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/68099/برگزاری-سه-کارگاه-آموزشی-همکاری-وزارت-محیط-زیست-ژاپن

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com