تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 69039
در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک اقتصاد نوین انجام شد:

امضا توافقنامه برای احداث مدرسه در استان کرمانشاه

زیست آنلاین: مراسم امضا و تبادل توافق نامه احداث مدرسه در روستای زلزله زده سیاه بید سفلی استان کرمانشاه بین بانک اقتصاد نوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صبح امروز برگزار شد.
امضا توافقنامه برای احداث مدرسه در استان کرمانشاه
به گزارش زیست آنلاین، در این مراسم، علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین، با اشاره به مسئولیت پذیری اجتماعی بانک اقتصاد نوین از ابتدای تاسیس، از انعقاد قرارداد و ساخت ۳۲ مدرسه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا مهرماه و آغاز سال تحصیلی این مدارس به بهره برداری برسند. وی همچنین با تشکر از اصحاب رسانه، حضور آنها را برای ایجاد کمپین هایی از این دست ضروری دانست و بر لزوم همدلی برای ادامه این راه تاکید کرد.
در این مراسم علی شهری، معاون پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد پوری، نویسنده، غلامرضا کاظمی دینان، مشاور رییس بانک مرکزی، هانا کامکار نوازنده، مالک حسینی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و مجید رضاییان، استاد دانشگاه در سخنانی، از عملکرد بانک اقتصاد نوین در ایجاد کمپین برای مدرسه سازی در مناطق زلزله زده تقدیر به عمل آوردند.

در پایان نیز تابلویی به یادگار به امضاء مسئولین و هنرمندان رسید که پس از احداث این مدرسه در روستای سیاه بید سفلی، در آن به یادگار خواهد ماند. 

احداث مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

 

احداث مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

 

https://zistonline.com/vdcgyz93.ak9yw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما